הוא היה בסדר, קבענו ליום למחרת, הוא הגיע בזמן שקבענו ועשה את העבודה בלי הטרדה מיוחדת. אח"כ גם התקשרתי אליו להתייעץ על משהו שלא קשור לעבודה שלו, הוא הסביר לי ונתן את הזמן שלו.
הוא היה ממש אחלה, הוא טיפל בבעיה מהר והוא לקח מחיר כמו שאמר מראש. העבודה הייתה בשבת והוא היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקי מיוחס, בת ים.
משוב: 03/07/2024
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל תלת פאזי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקצועי ועמד בזמן שקבע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן שמואלי, חולון.
משוב: 30/01/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק לוישטיין, חולון.
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת שעון טיימר לדוד.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא הגיע באותו היום ועשה עבודה מקצועית ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי מנשה, בת ים.
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
תיקון נתק חשמל בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אצל ההורים שלי, הוא בסדר גמור והעבודה הייתה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ג. חולון.
משוב: 22/11/2023
תיאור השירות:
תחזוקת חשמל באתר בגודל של 3,500 מטר.
חוות דעת:
אנחנו עובדים איתו שנים. הוא אמין, מקצועי ונותן שירות טוב. הוא עושה עבודות קטנות וגדולות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר סיני, חולון.
משוב: 21/11/2023
תיאור השירות:
התקנת פלורוסנטים, שקעים ולוחות תאורה במשרדים שכללה חציבה ועבודת חיווט.
חוות דעת:
אני מנהל רכש בחברה עם דרישות לעבודות חשמל לטובת הלקוחות שלנו ואני עובד איתו ברמה העסקית, הוא יחסית זמין ביחס לאחרים, הזמינות שלו והשירות שלו מצוינים, איש מקצוע ברמה גבוהה שיודע להתעסק בתחום המסועים והסנסורים והוא איש נחמד, מגיע בזמן שקובע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
לידור ר. ראשון לציון.
משוב: 20/07/2025
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 66 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
רוני, חשמלאי, מספר על עצמו: "אני בענף החשמל משנת 1994 והמוטו שלי הוא לא להיות הזול ביותר אלה הטוב והאיכותי ביותר ולתת מחיר הוגן בהתאם לעבודה. כאשר פונה אלי לקוח ומבקש עבודת חשמל, אני שואל את כל השאלות שצריך כדי לדעת היכן ההתקנה,ו מה גודל התיקון או המוצר, כדי לבנות את התמונה השלמה בראש ולדעת כמה זמן עבודה זה יידרש. אני אוהב את התחום בכל ליבי. אני עושה התקנה אצל הלקוח בדיוק כפי שהייתי עושה אצלי בבית. בנוסף, יש אחריות על העבודה שאם חלילה משהו ישתבש - אני אחזור. אני מאמין שכאשר אתן שירות טוב ומקצועי, הלקוחות יגיעו לבד דרך משפחה וחברים וטוב שם טוב משמן טוב."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.