היה מאד נעים, עשה עבודה שקטה וטובה. בנוסף, היה קל לתאם איתו מועד הגעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי פ. גבעת שמואל.
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
תיקון שידה ומגירה שנתקעו.
חוות דעת:
היה מקסים, הוא אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נוית מלכא, רעננה.
משוב: 17/01/2024
תיאור השירות:
תיקון מגירה.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית דביר, כפר סבא.
משוב: 09/11/2023
תיאור השירות:
החלפת מנעול בשתי דלתות פנים.
חוות דעת:
עמית מעולה, מקסים, נחמד והוגן. הוא עשה עבודה טובה והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב זילברמן, רמת גן.
אשרור: 07/06/2022
משוב: 02/03/2022
תיאור השירות:
תיקון מסילה של דלתות הזזה בנישה לארון בגדים.
חוות דעת:
תותח על! אחלה גבר, עומד בזמנים, מנומס, ישר ומקצועי.
הגיע לבדוק, הבטיח שאם לא יוכל לתקן לא יגבה אפילו עלות ביקור.
הצליח כמובן לתקן וגבה מחיר סופר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב לוצקי, רעננה.
משוב: 03/04/2022
תיאור השירות:
תיקון מנעול של דלת פנימית.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מחיר מאוד הוגן ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית קלפר, פתח תקווה.
אשרור: 04/11/2021
משוב: 14/07/2021
תיאור השירות:
התקנת מראה עם זרוע באמבטיה,
החלפת 3 שקעים ותיקון ידית דלת מטבח.
חוות דעת:
עמית הגיע בדיוק בזמן שנקבע.
מיד החל בביצוע העבודות שנדרשו.
עשה את העבודה בדייקנות ובאחריות,
בנעימות רבה ובחיוך.
בהחלט נדיר בארצנו.
מאוד מרוצה ובהחלט אשתמש שוב בשירותיו ואמליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית גורדון, הוד השרון.
אשרור: 29/10/2021
משוב: 31/07/2021
תיאור השירות:
הרכבת שידה של איקאה, החלפת מנעול בדלת אלומיניום, החלפת נורה.
חוות דעת:
עמית הגיע בזמן, הרכיב במקצועיות ובדיוק רב את השידה.
ביקשתי להחליף מנעול בדלת אלומיניום מכיוון שהמנעול שקניתי לא התאים, עמית בעצמו נסע לקנות מנעול מתאים, חזר אחה"צ והרכיב את המנעול. אדיב, מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמי ש. חולון.
אשרור: 01/02/2021
משוב: 05/10/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת צירים בארונות מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא הנדימן, איש טכני ומעצב גופי תאורה. עמית מספר לנו: "כשהייתי ילד קטן אהבתי ליצור לבד דברים בלגו (פעם לא היו הוראות) ומהר מאוד עברתי ליצור דברים בעץ ומתכת. על כן, הניסיון שלי הוא רב שנים". והוא ממשיך ומעיד: "ליצור משהו שימושי מאפס או לתקן ולהחיות משהו שהתקלקל או נשבר זאת האהבה שלי! ולכן הכי חשוב לי להעניק ללקוחות שלי שירות אכפתי ואישי ועבודה יסודית ומקצועית וכל זה גם במחיר נח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.