הוא מעולה, אין עליו, מקסים, אדיב ונעים. הגיע בול בזמן, עשה עבודה טובה, מהירה, השאיר נקי אחריו והסביר לי בדיוק איך לתחזק את המכונה. הוא פשוט טכנאי מעולה ובן אדם מאוד נחמד. הרגשתי שאני בידיים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירית סמימיאן, גבעת זאב.
משוב: 16/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סוזן וולצר, גבעת זאב.
אשרור: 30/03/2023
משוב: 27/01/2023
תיאור השירות:
תיקון כרטיס בתנור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שירות מהיר וענייני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
מוטי פילצר, גבעת זאב.
משוב: 22/11/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור פתיחת סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מאיר לוי, גבעת זאב.
משוב: 05/09/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת חלק מדלת במכונת כביסה של חברת בוש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בסדר גמור, היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון אלון, גבעת זאב.
משוב: 18/07/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מכונת כביסה מחברת מילה.
חוות דעת:
אמרתי לו מה התקלה שרשומה והסביר איך להטות את המכונה בצורה מסויימת ולחכות שכל המים יצאו, אחר כך התקשר לשאול אם זה הסתדר. חשבתי שיגיע ויקח תשלום אבל לא הסכים לקחת כסף על העבודה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
נורית אסרף, גבעון החדשה.
משוב: 21/12/2021
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפייה של חברת Lofra.
חוות דעת:
היה מאוד חמוד ומקסים. מבחינה מקצועית הוא בסדר גמור והיה מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פליקס גולדשמיט, גבעת זאב.
משוב: 22/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
מרוצה! חנן הגיע שלוש פעמים לתקן את התקלה והמחיר שגבה יקר לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2372 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.