השירות היה ממש טוב. חנן מקצועי, הוא בדק הכל אבל בסוף בחרנו שלא לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה שגיא, מעלה אדומים.
משוב: 12/02/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה מחברת AEG.
חוות דעת:
היה יותר ממצוין ואקח אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מזל כהן, מעלה אדומים.
משוב: 12/12/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ומייבש כביסה.
חוות דעת:
שירות מצוין! עבודה מקצועית והיה ממש נחמד. ממליצה בחום !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת ממן שחר, מעלה אדומים.
משוב: 23/08/2021
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לצורך תיקון מייבש כביסה מרעיש באמצעות ספריי סיליקון.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין! הוא עזר לי לפתור את הבעיה בלי להגיע אלי וזה משמעותי כי אני גרה במקום מרוחק. לאחר יומיים הוא צלצל מיוזמתו לברר אם הטיפ שלו עזר והכל עובד. המלצתי כבר לעוד אנשים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יהושע ד. מעלה אדומים.
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת Hoover.
חוות דעת:
הגיע אלי לבדיקה, היה מאוד נחמד ומקצועי. הוא הסביר לי שזאת בעיה שאין מה לתקן וגבה מחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי סימן טוב, מעלה אדומים.
משוב: 02/01/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא היה אחלה בן אדם. הוא היה אמין, מקצועי ועבד עם חיוך. כיף שיש עדיין אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברברה כהן, מעלה אדומים.
משוב: 27/09/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
שירות מצוין! מאוד מקצועי, מאוד רציני. הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
הוא פתר לי את התקלה. הוא היה בסדר וחיכה איתי בטלפון עד שאוציא את זה ואמר שאחזור אליו אם התקלה תישאר. בינתיים הכל תקין. באמת הוא היה אחלה!!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שושנה ויינברג, ירושלים.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
החלפת חיישן במייבש כביסה מחברת דלונגי.
חוות דעת:
הוא היה פצצה, הגיע מוקדם, סיים את העבודה במהירות והסביר לי הכל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ג. ירושלים.
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במייבש כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה פצצה. הוא הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2318 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.