היה מצויין! חיפשתי במידרג מישהו קרוב לאזור מגורי ופניתי לקובי. ההיענות של קובי הייתה כל כך מהירה שזה מדהים. תוך 3 שעות הכל כבר היה מאחורינו, פלאנג' חדש, ויש לנו מים חמים כמו שלא היו מעולם. כל הכבוד, תודה.
קובי נתן מענה מהיר, הגיע בזמן, עבד במקצועיות וגבה תשלום הוגן בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סלים גדעון, טירת כרמל.
משוב: 06/04/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן טאוסיג, חיפה.
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל בנפח 80 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע, עלה על הבעיה והחליף את הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי לוי, חיפה.
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
איתור תקלה בדוד שמש.
חוות דעת:
קראתי לו רק למטרה של אבחון, הוא הגיע תוך רבע שעה, שילמתי לו על הביקור והוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה זלמנסון, חיפה.
משוב: 18/02/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנג'.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! למרות מזג האוויר הקשה הגיע כמו שתואם, עבד קשה מאד בתנאים קשים ותיקן את הבעיה. ממליץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי שגיא, חיפה.
משוב: 12/02/2024
חוות דעת:
היה סך הכל בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
ליאור שריקי, חיפה.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
תיקון, החלפת פלאנג׳.
חוות דעת:
מאוד זמין ואכפתי. שאל מה קורה ודאג שיטופל בהקדם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 739 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.