היה מצויין, היחס שלו מעולה. הוא איתר את הנזילה מהר מאוד, החליף את החלק על המקום ובחצי שעה סיים את העבודה. עשיתי סקר שוק והמחיר שהוא נתן לי נשמע לי הגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון אלישע, עכו.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, היה לו חשוב שאני אראה את מהלך העבודה מה שלא מובן מאליו. אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פנינה מלמד, עכו.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
ביקור ללא תיקון של דוד שמש עקב דליפה מזערית.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הגיע בזמן עלה לגג לבדוק הסביר לי שלא כדאי לתקן כיוון שמדובר בדליפה מזערית מאוד, אבל כן נתן לי כמה אופציות. גבה מחיר הגון רק עבור הביקור והתרשמתי מאוד לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור באום, בנימינה.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מקולט ישן, לא ידעתי אם צריך להחליף את הקולט כי ישן ומתופרר, או אם צריך רק לתקן. קובי הציע שאצלם ואשלח לו ואז נדע טוב יותר, אבל מכיוון שלא הייתי בבית, סגרתי איתו שילך ויבדוק ובמידה ואפשר לתקן הוא יתקן, אחרת אשלם לו על ביקור ובנפרד על קולטים.
קובי הגיע, בדק, ועדכן אותי שעדיף לתקן, וכשפירק נשבר המחבר ביד, קילף את החלודה והחיבור לקולט ושם מחבר חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן מירון, אביאל.
אשרור: 10/06/2024
משוב: 21/01/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנג.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סה"כ מאד נחמד, הייתי מרוצה מאד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
איתן גל, חיפה.
משוב: 09/06/2024
חוות דעת:
היה הרבה פחות טוב ממש שקיוויתי שיהיה. בעל המקצוע שאליו הפנה אותי אתר מידרג לא היה זה שהופיע על מנת לתקן את התקלה. הוא שלח מישהו אחר. נאמר לי מראש מחיר ביקור מסוים, אבל לאחר התיקון, התברר שהמחיר שנקב מראש הוא לפני עבודה ומע"מ. התיקון היה פשוט ביותר וארך 5 דקות. בעיניי, המחיר ששילמתי לא משקף את העבודה שבוצעה, המחיר שננקב תחילה היה צריך להיות מחיר סופי. אני מרגיש מרומה בהיבט זה, שהסכום שנדרש מראש היה שונה מהותית מהסכום שחויב בסופו של דבר.
איכות
9
מחיר
3
זמנים
8
יחס
4
תגובת העסק:
צר לי על תחושת הלקוחה, מי שהגיע ללקוחה הוא עובד מטעם החברה שלי. המחיר סוכם עם הלקוחה מראש, אנחנו משתדלים תמיד לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו
5
כללי
שחר מ. חיפה.
אשרור: 06/06/2024
משוב: 05/02/2024
תיאור השירות:
החלפת פאנג׳ ותרמוסטט כרומגן.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מאוד מקצועי! הגיע מהר מאוד! ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל נאור, חיפה.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 06/08/2023
תיאור השירות:
החלפת שסתום בדוד שמש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. הוא הגיע בזמן, עבד מסודר ואיתר את תקלה מראש, כבר בשיחת טלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפהוד רייף, זכרון יעקב.
משוב: 29/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מערכת דוד שמש כרומגן 150 שכלל פירוק היש והתקנה של דוד וקולט.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי. דודי הגיע לקריאה למחרת היום (שישי) והמליץ על החלפת המערכת (נוזלת משנת 2010) תאם את העבודה ליום ראשון ואכן הגיע צוות אחר והתקין (לא דודי). סה״כ עשו מה שביקשתי בתנאים לא פשוטים (גשם). תודה רבה.
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.