היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד! שחר היה אדיב, כן, מהיר, ענייני וגם מקצועי. המון תודה על השירות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר וייס ודררו, רחובות.
משוב: 17/10/2021
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
מצוין, הוא הגיע בזמן, היה נחמד מאוד וביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר! הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי א. תל אביב.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
החלפת אטם בניאגרה גלויה והחלפת שרשורי באסלה עקב נזילת מים.
חוות דעת:
שחר היה מאוד אדיב ונעים, בא אלינו בטווח זמן מאוד מהר של כמה שעות וטיפל בעניין. הוא טיפל בניאגרה תוך שעה וחצי מהרגע שהתקשרתי אליו ושבוע אחרי זה קבענו שוב עבור תיקון הנזילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דולב אלעזר, תל אביב.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ואיטום בחיבור צנרת ניאגרה לאסלה ואספקת ראש למקלחת.
חוות דעת:
שחר היה היה בסדר גמור! הוא עבד טוב, הסביר והיה כנה, הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף זמיר, תל אביב.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הביא את אבא שלו שגם אדם נחמד, היה יעיל, זריז והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאלה גרסון, תל אביב.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
התקנת מושב אסלה.
חוות דעת:
היה מעולה, כתבתי לו ומבחינת זמינות הוא היה זמין ממש מהר והיה לו את המושב החדש כבר יום למחרת. הוא הגיע בדיוק בשעה שתיאמנו, בא, תקתק עבודה והיה נורא אדיב ושירותי. גם היה משהו שונה אצלנו בהרכבה של המושב אז הוא הופתע לרגע וגם את זה הוא סידר בלי דרמה. הוא איש מקסים והכל תוקן סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אחיה ארביב, בת ים.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור חיבור של אסלה לביוב.
חוות דעת:
היה מעולה , הייתי מרוצה! שחר תיקן את הנזילה לאחר שבעל מקצוע נוסף לא הצליח לתקן אותה.
התיקון לקח שני ביקורים.
שחר היה בקשר רציף ווידא שהדברים מתוקנים עד הסוף. היה זמין תמיד ונתן יחס מעולה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ודים גילגור, חולון.
משוב: 18/12/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה לאסלה בשירותים.
חוות דעת:
שחר היה בסדר גמור ועשה אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר בן ארי, כפר סבא.
משוב: 03/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה והחלפת ברז אסלה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1797 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.