הוא היה בסדר, עשה את העבודה. אין לי יותר מידי תלונות חוץ מזה שהמחיר היה יקר בעיניי ביחס לזמן שהעבודה דרשה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
גבי מנגדי, ראש העין.
משוב: 19/01/2021
תיאור השירות:
התקנת מוט דוד, שלושה ראשי אינטרפוץ , ידיות וראש גשם בהתנדבות עבור קשיש חולה.
חוות דעת:
יצרתי איתו קשר כדי לתקן מספר דברים במקלחת אצל
קשיש מאוד חולה שחי רק מקצבת ביטוח לאומי.
שחר היה אדיב ומקסים! הגיע לדירה בדק מה צריך והלך לקנות את החומרים. ולאחר מכן ביצע את העבודה בצורה מקצועית ויסודית.
כיף לפגוש אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
311 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת העמותה למען הקשיש.
אופיר שוחמי, הרצליה.
משוב: 17/09/2025
תיאור השירות:
טיפול בבעיה.
חוות דעת:
הוא טיפל בבעיה, הסביר על הבעיה והסביר על הגורמים שיכולים לקרות במקרה כזה. הטיפול היה מהיר ומקצועי. מרוצה מאוד! שירות מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק ק. גבעתיים.
משוב: 17/09/2025
תיאור השירות:
התקנה של סיפון וברז מטבח והדרכה של התקנת מושבי אסלות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מקצועי, הגיע בזמן, היה נחמד מאוד ואדיב. פשוט נשמה! כל הכבוד! מומלץ בחום! פשוט נשמה. נדיר למצוא בעלי מקצוע כאלו מקצועיים וישרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל כהן, חולון.
משוב: 15/09/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני להחלפת ברז.
חוות דעת:
נתן הצעת מחיר טלפונית על החלפת ברז, הציע איך לפתור ללא הגעה שלו. לבסוף פתרתי לבד בצורה שהציע. נתן לי הכוונה מצוינת ללא עלות. היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
תומר הלפרין, תל אביב.
משוב: 15/09/2025
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור סטולר, תל אביב.
משוב: 14/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור וינוגרד, רמת השרון.
אשרור: 14/09/2025
משוב: 16/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה (נזילה מהחיבור לאסלה).
חוות דעת:
לאחר שעזב ולמרות החלק שהחליף, התברר שהנזילה ממשיכה. תיאמתי איתו להגיע שוב, והפעם - תוקן סופית. למרות הנ"ל - הוא בהחלט היה בסדר גמור!
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
נועה בורשטיין, בת ים.
משוב: 11/09/2025
תיאור השירות:
שחרור סתימה בבניין שיצרה הצפה בבית.
חוות דעת:
שחר הגיע בטיל והציל אותי מהצפה מזעזעת ודי מסריחה בבית! קודם כל, שחר מקסים. הגיע מהר, תיקתק עבודה, זיהה מהר את הבעיה. ניסה לאורך כל הדרך לבדוק אם יש אולי בעיה עם פתרון זול יותר. בסופו של דבר גם נתן לי הנחה קטנה מבלי שביקשתי. יחסי אנוש מדהימים, גם דאג לעזור לי בניקיון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן כהן, גבעתיים.
משוב: 10/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת ברז קטן.
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2329 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.