שירותי ומקצועי. הבעיה נפתרה טרם הגעתו, אך הוא ייעץ והסביר לי איך לטפל במידה ויקרה שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד ר. רמת השרון.
משוב: 09/04/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז אלומיניום בכיור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
שחר היה בסדר גמור, הייתי מרוצה לגמרי!
המחיר שלקח לדעתי היה קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, הרצליה.
משוב: 29/03/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים שנתן שירות מעולה, הגיע באותו יום והקשישה מאד מרוצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
סמי דזובס, הרצליה.
משוב: 23/03/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, תוך דקה פתר את הבעיה ויצא לדרכו, אבל הוא איחר קצת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
ניר סבן, רמת השרון.
משוב: 20/03/2023
תיאור השירות:
סידור צינורית קרועה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, הרצליה.
משוב: 20/03/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז בכיור מטבח עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא הגיע מייד, ממש תוך שעה, מצא את התקלה ותיקן אותה בלי להחליף שום דבר. הוא מקסים, עשה עבודה טובה והאישה מלאת הערכה כלפיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
שירי ד. הרצליה.
משוב: 07/02/2023
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בשירותים והתקנת אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
סמדר ט. הרצליה.
משוב: 02/10/2022
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה וברז בכיור האמבטיה.
חוות דעת:
שחר נתן שירות מעולה, מקצועי ומהיר - הסביר כל החלטה, עבד בזריזות ותיקן בשעה וקצת בעיות שהציקו לנו שנים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ר. הרצליה.
משוב: 04/09/2022
תיאור השירות:
החלפת גומיות בניאגרה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1782 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.