לא התרשמתי ממנו כל כך טוב. היו המון תקלות אחרי העבודה שלו. כל הניקוזים הותקנו בצורה שגויה, ממש מזעזע! באחד המזגן בחדר בקיר פנימי היה צורך להעביר את הצינור לאורך הקיר, הוא חפר תעלה, הלחים את הצינור לא טוב ולא אטם אותו מה שגרם לכתם בקיר. זה בית חדש וישר כשנכנסו אליו היינו צריכים לעשות שיפוץ, לפתוח את הקיר ולגור עם אבק ובלגן בגלל התקלה הזו.
עוד תקלה הייתה במזגן אחר, הוא התקין מנוע בתקרת גבס ונהיה טפטוף רציני, היינו צריכים לעשות חורים בתקרה שלא יגיעו מים לארון חשמל, במקרה הזה הוא לא הגיע בעצמו ושלח מישהו אחר.
במזגן זה היו צריכים להעביר צנרת מהקומת כניסה לקומה מעל והוא העביר את הצינור מחור בתקרה לקיר גבס למעלה ואת צינור הניקוז של המזגן שהיה בקומה העליונה העבירו דרך החור הזה בתקרה מה שכמובן גרם לרטיבות וקצר חשמלי.
בחלק מהתקלות השתמשנו בשירותים של מישהו אחר כי הבנו שהוא לא מקצועי מספיק בשביל לתקן לנו אותן.
נתן הוא בן אדם נחמד. הוא טוב במהות שלו אבל לא מקצועי, לאחר שסיפרתי לו על כל התקלות הנ"ל חזר לתקן מה שנתתי לו, עכשיו הכל עובד.
איכות
2
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
6
כללי
מעיין מרוז, ראשון לציון.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן אינוורטר ושלושה מזגנים מיני מרכזיים של חברת תדיראן ב4 דירות שונות.
חוות דעת:
הזמינות, המקצועיות, הכל היה באמת מעולה. נתתי לו גם עוד כמה דירות לעשות במקביל והוא עשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלהב מלמוד, ראשון לציון.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ״ס בחדר שינה ופינוי מזגן ישן.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! היה זמין מבחינת זמן הגעה, ההתקנה בוצעה בזריזות ויעילות. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב זוניס, ראשון לציון.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
פירוק של מזגן ישן והתקנה של מזגן רגיל מחברת TORNADO בעל 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
נתן היה בסדר גמור ומאוד בא לקראתי. העובדים שלו הגיעו והתקשו קצת לסיים את העבודה בעקבות צינור מעוך שהיה ליד המנוע של המזגן. הם נאלצו להמשיך את העבודה בפעם אחרת, כי כבר נהייה חשוך. מכיוון שהיו צריכים לחזור לסיים את העבודה, נתן העלה את המחיר, אבל בסכום סביר לדעתי. סך הכל היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
מרק שוורצמן, ראשון לציון.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
פירוק של שלושה מזגנים עיליים של חברת תדיראן והתקנתם מחדש במקום אחר, מילוי גז והארכת צנרת.
חוות דעת:
הוא באמת בחור על הכיפאק, עשה עבודה טובה והכל בסדר. בדקתי לאורך הזמן ובינתיים זה עובד טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אור רומנו, ראשון לציון.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלק במזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עבד בסדר גמור, הסביר הכל ולקח מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עדי ל. ראשון לציון.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 25/09/2018
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר לוי, ראשון לציון.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
החלפת קומפרסור במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 573 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דרג 3- מיזוג אוויר
אודות
הכניסה של נתן לתחום המיזוג התחילה לגמרי במקרה, מתוך סקרנות. כך הוא מספר: "בשנת 2013 נרשמתי לקורס מיזוג אוויר, וגיליתי שזה בדיוק מה שאני אוהב - עבודה שמשלבת ידע טכני, פתרון בעיות, ודגש על נוחות ואיכות חיים ללקוחות. מאז לא הפסקתי ללמוד ולהתמקצע. לאורך השנים עברתי קורסים והשתלמויות, ביניהם קורס מתכנן מערכות מיזוג אוויר, קורס מיזוג תעשייתי, וכן תעודת דרג 3 של משרד העבודה. ההשקעה בלמידה מאפשרת לי לספק פתרונות מקצועיים ויעילים לכל סוגי הלקוחות - מהתקנות ביתיות ועד לפרויקטים מורכבים. אני מקפיד על עבודה מקצועית לפי הוראות היצרן והתקנים המחמירים ביותר, תוך דגש על שירות אישי, אמינות ודיוק. חשוב לי להעניק לכל לקוח יחס חם וסבלני, ולהתאים את הפתרון המדויק ביותר עבורו, עד הפרט האחרון. אני מאמין שגם הדברים הקטנים עושים הבדל גדול, ולכן אני מקשיב לכל צורך ובקשה, ודואג שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.