החלפת קבל במזגן רצפתי 2 וחצי כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור וממש מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זליג ויינר, גני תקווה.
משוב: 17/04/2022
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי מפוצל מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא תיקן את התקלה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף אפרימה, קרית אונו.
משוב: 26/09/2021
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי תדיראן שכלל ניקוי.
חוות דעת:
הגיע באותו היום שהזמנתי למרות שהיה ערב חג, עלה איתי לגג הראה והסביר. בנוסף לתיקון על הדרך ניקה מבפנים את המזגן לפי בקשתי, היה אדיב, נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון קייקוב, קרית אונו.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
בעל מקצוע בסדר, הצליח לתקן את התקלה, גבה מחיר הוגן והגיע בזמן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
מקסים יזמיר, גני תקווה.
משוב: 03/09/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מיני מרכזי 4.5 כוח סוס של חברת תדיראן בעקבות טפטוף מים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. היה מאוד נחמד, במיוחד שהגיע עוד פעם. היה טפטוף מים במזגן, הוא בא וניקה ועדיין המשיך לטפטף. קראתי לו שוב והוא עשה שינוי במיקום ונראה שבינתיים הפסיק.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי פאר, גני תקווה.
אשרור: 19/07/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר וקבל ביחידה חיצונית של מזגן מרכזי תדיראן 4 כ"ס.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! ציון עשר ממש בהכל! דורי גילה סבלנות ועבד בצורה מסודרת עד לפתרון הבעיה, כולל פתרונות לבעיות שצצו תוך כדי עבודה. כן ירבו כמותו בישראל. טכנאי מזגן 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלי ט. קרית אונו.
אשרור: 06/02/2019
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא היה סופר מקצועי ואיכפתי. טיפל בבעיה ובדברים אחרים שהתגלו שלא קשורים ישירות, עובד בצורה סופר מקצועית ויסודית, התקשר לאחר התיקון לודא שהבעיה נפתרה ושאין בעיות אחרות. אנחנו ממליצים עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי מרפי, קרית אונו.
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח במזגן עילי של חברת תדיראן 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! ממש עשר. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה שגב, קרית אונו.
אשרור: 18/10/2016
משוב: 14/08/2016
תיאור השירות:
החלפת צינור, ניקוי מזגן ומילוי גז למזגן עילי של חברת תדיראן 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
אין לי מילים! מגיע לו עשר בהכל. הוא עבד בשקט הסביר כל דבר שהוא עושה, הגיע בדיוק בזמן וגבה בדיוק כמו שאמר. עבד נהדר, נקי ומסודר. אדם הוגן ובעל מקצוע מעולה. ממליצה בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1743 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.