טיפול 15,000 והחלפת רצועת טיימינג ברכב מסוג סקודה פביה שנתון 2018.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושוע בטנקורט, ראש העין.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב מסוג סקודה פאביה.
חוות דעת:
מעולה, אחלה שירות ואחלה בחור. איחרתי לו קצת והוא היה סבלני ולא סגר את המוסך וחיכה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פטריסיה סיפדו, חיפה.
אשרור: 01/05/2024
משוב: 31/08/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע לרכב בנזין מסוג סקודה סיטיגו שנתון 2011.
חוות דעת:
הוא סיים עבודה של שבוע וחצי בשלושה ימים, נתן אחריות לשלושה חודשים והשירות והמחיר היו מצוינים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל וישניצקי, קרית מוצקין.
משוב: 20/06/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג סקודה פאביה שנת 2010.
חוות דעת:
היה אחלה של שירות! הוא לגמרי אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סלבה טשליק, חיפה.
משוב: 01/06/2023
תיאור השירות:
החלפת מדחס של מזגן והכנה לקראת טסט לרכב מסוג סקודה אוקטביה.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא טיפל בצורה מקצועית ומהירה. באותו יום שדיברתי איתו הוא התחיל לטפל ברכב. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מחמוד אכתילאת, חיפה.
משוב: 28/05/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג סקודה פביה שנת 2017.
חוות דעת:
הייתי מרוצה חלקית, מי שביצע את העבודה זה מתלמד שעשה הכול לבד והוא לא מאוד מתמצא לדעתי. בסופו של דבר, הוא פתר לי את הבעיה, הטיפול נעשה ולא היו בעיות. המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור פורטנוי, חיפה.
משוב: 03/04/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף שכלל החלפת שמן לרכב מסוג סקודה פאביה שנת 2017.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא מאוד שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראני פלאח, חיפה.
משוב: 27/03/2023
תיאור השירות:
תיקון קליפר בלימה ברכב מסוג סקודה פאביה.
חוות דעת:
השירות ממש טוב, מקצועי, אבל לקח מחיר גבוה מעט לדעתי.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
זהר שוורץ, קרית מוצקין.
משוב: 17/03/2023
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והכנה לטסט לרכב סקודה אוקטביה שנתון 2019.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא פתר את הבעיה והמחיר היה סבבה בעיניי. חזרתי תוך שעתיים וחצי והאוטו היה מוכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1062 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.