טיפול 10 אלף והחלפה של בלמים ודליפות שמן ברכב מסוג איסוזו 4X4.
חוות דעת:
אחלה מוסך מבחינת השירות, ההתנהלות והמקצועיות. ממש הפתעה לטובה. שרות מעולה, נחמד ואדיב. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד אליעזר, קרית אתא.
משוב: 10/02/2014
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט ברכבים מסוג איסוזו טנדר ופולסוואגן.
חוות דעת:
אני ממליץ עליהם מאוד.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
אוראל ברזילי, חיפה.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 15/08/2023
תיאור השירות:
טיפול רכב 2012 פילטרים, מיים, שמן ומערכת טיימינג.
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין!
נאסר איש מקצועי, מסביר כל דבר, שולח צילומים תוך כדי העבודה ובגדול נותן שירות ברמה הגבוהה ביותר.
ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביבה אורן, חיפה.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
טיפול 60,000 לרכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי חבל, חיפה.
משוב: 19/02/2024
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל מ. חיפה.
אשרור: 18/02/2024
משוב: 11/12/2022
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רנה פרו, חיפה.
משוב: 04/02/2024
תיאור השירות:
החלפת שתי נורות שכללה הלחמה ברכב מסוג הונדה סיוויק שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הייתה בעיה שבגללה הוא היה צריך להלחים ולשים שתי נורות חדשות, הוא עשה מעל ומעבר ועבודה רצינית, הכל כמו שצריך כדי שלא תחזור הבעיה. זה לקח זמן, קצת שכחו אותי שם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
ירון חולין, נשר.
משוב: 30/01/2024
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב מסוג סיאט איביזה שנת 2012.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, מעל ומעבר. הוא היה מאוד מקצועי, אכפתי והוא התקשר לבדוק הכל. המחירים היו מאוד סבירים לדעתי והעבודה הייתה מאוד מקצועית. הופתעתי ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר גרוסמן, חיפה.
אשרור: 30/01/2024
משוב: 01/05/2023
תיאור השירות:
בדיקת מנוע ברכב מסוג פיג'ו 308 שנתון 2015.
חוות דעת:
היה בסדר. הם קיבלו אותי מהר ונתנו הערכה מדויקת. המחיר היה כמו בכל מקום אחר לפי מה שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמינדב ויס, חיפה.
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
טיפול 45 אלף ברכב מסוג מאזדה 5 שנתון 2022.
חוות דעת:
הוא בן אדם נחמד ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.