טיפול עשר אלף לרכב מסוג Mitsubishi Space star שנתון 2010.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בן אדם נחמד ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין ק. הרצליה.
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט לרכב מסוג קיה פיקנטו שנתון 2015.
חוות דעת:
היה מעולה, שירות נהדר, אמין, מהיר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב א. הרצליה.
אשרור: 18/08/2022
משוב: 28/04/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
פשוט מדהים. אדם ישר, נעים הליכות, עמד בזמנים, מחיר סביר - מה עוד אפשר לצפות. אמן והיו יותר אנשים כמו נאסר.
תודה לכם מידרג שיש לכם חברות ואנשים ברמת שרות מדהימה. מאז שעברתי לחיפה אני רק משתמש בשרותים שאני מוצא ב מידרג. כל הכבוד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זמיר ר. רמת השרון.
אשרור: 29/04/2021
משוב: 20/01/2021
תיאור השירות:
החלפת מראה חשמלית.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקס ס. הרצליה.
משוב: 29/12/2016
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג ניסאן פרייבט, שנת 2003.
חוות דעת:
היה מעולה! מאוד נחמד, אפשר לדבר איתו בטלפון וזה מאוד נוח.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אביב א. חיפה.
משוב: 17/06/2025
תיאור השירות:
החלפת קלאץ'.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! אמין, מקצועי ומצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
דני ר. חיפה.
אשרור: 11/06/2025
משוב: 09/02/2025
תיאור השירות:
טיפול 80,000 כולל ניקוי מנוע ווישרים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דנה שלמה, ראש העין.
אשרור: 08/06/2025
משוב: 10/03/2025
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לקיה פיקנטו 2013.
חוות דעת:
קבענו מראש יום ושעה. היחס מאד נעים. שאלתי מה כולל טיפול 15k והוא שלח לי מפרט. במהלך הבדיקה הוא ראה שצריכים להחליף פלאגים, ביקש את אישורי ואז ביצע. עשה את העבודה מאוד מהר. בנוסף ביקשתי שינתק לי חיישני רוורס תקולים והוא עשה זאת במהירות וללא תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהב חיון, קרית ביאליק.
משוב: 06/06/2025
תיאור השירות:
תיקון גיר אוטומטי ברכב מסוג סקודה ראפיד שנתון 2016.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב והיה אכפתי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארנסט ב. קרית ביאליק.
משוב: 27/05/2025
תיאור השירות:
טיפול קטן כולל פילטרים ושמן פלוס רפידות ברקס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! והמחיר כמו שהובטח. בלי "עיזים" נוספות. אפילו חיזקו לי פלסטיק רופף.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.