השירות היה ממש טוב, המחיר היה סביר מאוד לדעתי ובקיצור הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איתן נקש, פתח תקווה.
אשרור: 16/06/2024
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת תריס חשמלי.
חוות דעת:
קראתי לו כי התריס שלי נפל, לפי ההערכה שלי המנוע עבד. כשהוא הגיע הוא אמר לי שהמנוע תקול וצריך לתקן אותו. ביקשתי ממנו הצעת מחיר למנוע והיא הייתה גבוה מאוד. אז אמרתי לו שלא יעשה שום דבר, הוא לקח עלות ביקור והלך. בנוסף הוא לחץ עלי על שעה שתיים וחצי ואז דחה אותי עד ארבע בצהריים.
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
שגית מלכה, רעננה.
אשרור: 13/06/2024
משוב: 29/02/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שנפל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי, מהיר וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל גולדי, תל אביב.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
זה היה לבת שלי והיא דיווחה לי שהוא מקסים ומקצועי. התריס לא עלה והוא החליף לה רצועות. הוא היה יכול להגיד שזה המנוע ולא היינו יודעים אבל הוא הגון. אדם מאוד אדיב, מאוד נחמד, מאוד אמין והייתה לה חוויה טובה מאוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר זהר, קרית אונו.
אשרור: 10/06/2024
משוב: 10/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
משה מונטה, תל אביב.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בחלון הזזה ידני במרפסת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עזרא היה בסדר גמור, עשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יוני כסלו, ראש העין.
אשרור: 07/06/2024
משוב: 14/09/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מנגנון נעילה של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה מעולה! פתר לי את הבעיה טלפונית.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יוני קיידנוב, הרצליה.
משוב: 07/06/2024
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתריס ידני.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה. אחרי כמה זמן מהתיקון התריס התקלקל שוב ותיקנתי בעצמי.
היה מצוין! אדם מקסים, הגון ומקצועי מאוד. הגיע בזמן ופתר את הבעיה במהירות, תוך כדי שהוא מסביר לי בדיוק מה הוא עושה. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2817 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.