הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר מאוד ועשה את התיקון לשביעות רצוני. אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כפיר ברזילאי, יהוד.
משוב: 16/04/2023
תיאור השירות:
החלפת ידית ותיקון בריח שכלל את אספקת הידית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל מעולה, המחיר היה מעט גבוה, אך התיקון היה מסיבי ולכן המחיר בהתאם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן ברשן, יהוד.
משוב: 13/02/2023
חוות דעת:
איש נעים ומקצועי, עבד מהר ונקי ולימד אותי איך לסדר בפעם הבאה אם הבעיה תחזור. לקח מחיר הוגן והוא מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה עינב, אור יהודה.
אשרור: 20/11/2022
משוב: 10/08/2022
תיאור השירות:
תיקון תריסים שלא היו מחוברים כראוי ולא היו מחוברים בכלל ותיקון והתקנה של מנופים לתריסים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רפאל לוי, יהוד.
משוב: 11/10/2022
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, נכנס פנימה, עבד בשקט והוא איש מדהים, אמין ומקצועי. רק הפריע לי שהוא אמר שאין אחריות על העבודה ושבמידה ודבר כזה יקרה עוד פעם, אפילו עוד שבועיים, אני אצטרך לשלם פעם נוספת. אני חושבת שהמחיר היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
לאה קליין, סביון.
אשרור: 19/09/2022
משוב: 21/07/2022
תיאור השירות:
התקנת תריסים חשמליים ב5 חלונות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשר! מבחינת הדייקנות, הוא הגיע בזמן שאמר, ביצע את העבודה למופת והיה ממש נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנוך צ. אור יהודה.
אשרור: 15/09/2022
משוב: 26/07/2022
תיאור השירות:
תיקון מנעול וידית בחלון אלומיניום מסוג דרי קיפ.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכה מ. יהוד.
משוב: 15/12/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד כולל שימון צירים.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רונן רזמיק, יהוד.
משוב: 06/10/2021
תיאור השירות:
תיקון חמישה תריסי גלילה כולל החלפת מנגנון ורצועה.
חוות דעת:
הם עשו עבודה בסדר גמור, הם נתנו שירות בסדר והיו אדיבים ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2814 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.