התקנת המתלים לווילונות מעולה, בתיקון של סיפון עם צינור שרשורי שנטה להיסתם אבי ניסה לפתור את הבעיה דרך שינוי תוואי הצינור השרשורי. לאחר שהסתימות המשיכו הבין שעדיף היה להחליף את הצינור השרשורי בצנרת פלסטיק סטנדרטית.
אבי הגיע באופן מיידי והיה זמין, חביב, סופר הגון ומקצועי. בנוסף, הוא עדכן וצילם תוך כדי העבודה את כל השלבים בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרדכי כ. מבשרת ציון.
אשרור: 02/01/2022
משוב: 04/10/2021
תיאור השירות:
תיקון צבע של סימני רטיבות בתקרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינת ר. הר אדר.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקוני צבע.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הוא מאוד פרפקציוניסט, ביקשתי רק תיקונים אבל הפריע לו שכל הקיר לא מספיק טוב אז הוא כבר סייד הכל בלי תוספת מחיר. הגיע בזמן שקבעתי איתו ואפילו הקדים, הוא והעובדים שלו סיימו את העבודה תוך שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה ספוזניקוב, מבשרת ציון.
משוב: 28/03/2018
תיאור השירות:
תיקונים כלליים בבית, תליית מנורות ואביזרים.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בהתראה קצרה, לפני ערב חג. עמידה מדוייקת בזמנים, איש אדיב ביותר ואינפורמטיבי. ביקש מחיר הוגן וביצע עבודה איכותית ומקצועית. בהחלט נעזר בו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר מ. מבשרת ציון.
אשרור: 15/03/2014
משוב: 06/02/2014
תיאור השירות:
תיקוני צבע.
חוות דעת:
הוא היה מצוין בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה דנק, מבשרת ציון.
משוב: 17/11/2011
תיאור השירות:
צביעה של 5 דלתות ועוד כמה תיקונים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא איש מאוד נחמד ושמחנו לעבוד איתו. הוא היה מקצועי בעבודה שלו ואנחנו מאוד ממליצים עליו, אין לנו שום תלונות- רק דברים טובים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון בן מנחם, ירושלים.
משוב: 06/12/2010
תיאור השירות:
צבע ותיקונים קטנים בשלושה חדרים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצויינת לחלוטין! המחיר שלו היה סביר לחלוטין, השירות היה מצויין, האדיבות שלו, הכל! הוא עשה לי הרבה יותר דברים מעבר למה שהוא היה צריך לעשות. נפלו לי כמה חרסינות בכמה מקומות ושאלתי אותו באופן כללי על זה, ירדתי שנייה למטה והוא כבר עשה את זה! הוא אמר שהוא עשה את זה על הדרך, רציתי ממש לשלם לו על זה אבל הוא לא היה מוכן לקחת, הוא אמר- לא קבענו את זה, אז אתה לא משלם! אבל אמרתי לו שהוא עשה עבודה ואני רוצה לשלם לו, והוא אמר שהוא עשה את זה על הדרך, כי גם ככה יש דבק, אז לא חבל? למה לזרוק אם אפשר לנצל את זה? הוא עשה הרבה יותר ממה שצריך. הוא היה מאד אדיב ונחמד, הוא עמד בזמנים, הוא השרה עליי כל כך ביטחון ברמה כזאת שהשארתי לו את המפתח לבית! ברמה הזאת, עשיתם לי שירות מצויין שהבאתם לי אותו! זה ממש לא יאמן, לפעמים אתה מפחד מכל מיני דברים כאלה, אתה חושב אולי הם משלמים לו, אולי הוא משלם להם, והוא היה מצויין! אין מילים~ באמת, כל מה שאחרים לוקחים כסף חופשי- הוא כלום! ועזבי את מה שהוא לא רצה לקחת עליו כסף, גם על מה שהוא כן לקח- על הצבע, הוא עשה עבודה טובה ולקח מחירים טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרים קסירר, מבשרת ציון.
משוב: 11/11/2009
תיאור השירות:
תיקון של תריסים רגיל החלפה של חבלים ושחרור של התריס ודלתות עץ לא נסגרו טוב הוא כיוון אותם.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור! הוא היה מאוד מאוד נחמד! הוא נתן שירות א' -א'. הכל השאיר מסודר, המחיר היה ממש סביר וטוב. רק שבחים יש לי להגיד עליו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'ני כהן דרפלר, מבשרת ציון.
משוב: 13/05/2008
תיאור השירות:
תיקון של המשקוף של דלת השירותים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצויינת! הוא עשה עבודה טובה ואם הייתה איזה שהיא בעיה הוא מיד חזר ותיקן את זה. הוא איש מאוד נעים ונחמד. המחיר שלו היה מאוד הוגן והייתי מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 689 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי הוא אבא לארבעה ילדים. שלושה מתוך הארבעה באו לעולם יחד! שלישיית בנים. חוץ מלגדל את הילדים הוא גם שחקן כדורסל. כל שבוע אבי משחק בליגה הארצית של הפועל עין-כרם - קבוצת בת של הפועל ירושלים.
אבי הוא דור שלישי בענף השיפוצים. זכרונות מהתחום יש לו כבר מגיל 10, בערך: " בכל חופש אבא שלי הצמיד אותו לבעלי מקצוע שונים. חודשיים עם הטייח, חודשיים עם האינסטלטור, אחר כך הוא היה בוחן אותי. הוא היה נותן להם הוראה ברורה - לקרוע אותי בעבודה. הוא גם היה אומר לבעלי המקצוע שבסוף התקופה יש לי מבחן." רק בחשמל אבא שלו לא נתן לו לגעת אך אל תסיקו מזה שהוא לא מבין בזה.
ניתן לומר, שבמקביל לבגרות הכללית, אבי עשה גם בגרות בשיפוצים. כשהוא הגיע לגיל 18 הוא כבר ידע לעשות עם שתי ידיו את כל סוגי העבודות – ריצוף, צבע, טיח אינסטלציה ועוד. היום, הוא עדיין יודע לעשות את רוב העבודות יותר טוב מהפועלים שלו.
אבי אוהב לשפץ. אוהב את המקצוע. כל בית שהוא גומר עושה לו סיפוק. בעיקר החיוך על הפנים של האנשים, שרואים איך הפנטזיות שלהם מתגשמות. "לקוחות רבים לא לוקחים מעצב פנים ואני מוצא את עצמי על תקן מיני-מעצב. מתוך הניסיון של מאות הבתים, שראיתי כבר, יש לי בראש כל מיני רעיונות איך ניתן לחלק דירות בצורה נכונה..." מספר אבי. את הבית שלו הוא תכנן ושיפץ בעצמו, כמובן.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.