הוא בחור טוב, מקצועי ומסביר פנים! ביקשנו ממנו שיספק לנו את הכיריים להחלפה והכיריים עצמם לא טובים ויקרים לדעתי, זה מאכזב. הוא אמר שפעם הבאה הוא יבוא לקראתנו.
היה מעולה! תומר מאוד סבלני וישר. הגיע בדק ונתן חוות דעת מאוד הוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה נ. קרית יערים .
משוב: 07/04/2025
תיאור השירות:
תיקון כיריים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי בולט, ירושלים.
משוב: 04/09/2025
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה פ. ירושלים.
משוב: 04/09/2025
תיאור השירות:
פיצול נקודת גז וחיבור מנגל גז.
חוות דעת:
תומר היה מעולה ממש! המחיר היה מצוין בעיניי. נהניתי מהשירות ומהיחס. הכול היה פשוט מעולה, איש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתו ש. ירושלים.
משוב: 02/09/2025
תיאור השירות:
העברת יונקרס.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה! מקצוען אמיתי, יודע את העבודה ברמה הכי גבוהה שיש. שירות אדיב, יחס אישי, עמידה בזמנים, והכי חשוב – בן אדם זהב. ממליץ בחום לכל מי שמחפש עבודה איכותית ואמינה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בנצי שרייבר, ירושלים.
משוב: 01/09/2025
תיאור השירות:
התקנת חגז.
חוות דעת:
הוא עבד קשה כדי להתקין את החגז במקום שיהיה לנו נוח לתפעול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
באשי ח. ירושלים.
משוב: 01/09/2025
תיאור השירות:
הזזת נקודת גז.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, שירותי, נחמד, אמין, הגיע מהרגע להרגע. איש מקצוע מעולה, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה צ. ירושלים.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
טיפול במחמם מים והחלפת חלקים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי מאוד, נתן הסבר מפורט תוך כדי עבודתו, רציני ואחראי, מאוד נעים. הייתי מדרג את עבודתו הרבה מעבר ל-10. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל קנת, ירושלים.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
בדיקת יונקרס לסיבת רעשים שנשמעו במנגנון שלו.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש! נענה לפניה אליו והגיע תוך זמן קצר. הפגין ידע ומקצוענות בביצוע הבדיקה. איתר את הבעיה והנחה לגבי המשך השימוש ביונקרס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 92 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 10/12/2029
אודות
תומר הוא טכנאי גז מוסמך וכך הוא מעיד על עצמו: "אני בעל ניסיון של שנים בתחום. אני מאמין ששירות איכותי מתחיל בבטיחות, ממשיך במקצועיות ומסתיים בשביעות רצון מלאה של הלקוח. במהלך עבודתי ביצעתי מאות התקנות, תיקונים ובדיקות בטיחות ללקוחות – תוך הקפדה בלתי מתפשרת על תקני הבטיחות המחמירים ביותר. אני זמין, אדיב, ומתחייב לשירות אמין, יעיל ובמחיר הוגן. כל עבודה מבוצעת באחריות מלאה ובליווי אישי – מהשיחה הראשונה ועד סיום העבודה. אם חשוב לך לדעת שאתה בידיים טובות – אני כאן בשבילך. אשמח לתת שירות מקצועי, מהיר ובטוח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.