תיקון נזילה בצינור מתחת לכיור בחדר אמבטיה. כמו כן, שחרור מסננת הברז שהיתה מחוברת חזק לברז עצמו.
חוות דעת:
דייק בזמנים ועשה עבודה טובה ונקייה. הוא שחרר מסננת הברז שהיתה מחוברת חזק לברז עצמו, עד כדי כך שבעל מקצוע שהזמנתי לפניו לא הצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד קוטון, הרצליה.
אשרור: 02/03/2025
משוב: 30/12/2024
תיאור השירות:
התקנת מסנן מים.
חוות דעת:
הכל היה עשר, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר כ. תל אביב.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
התקנת מסנן מים דירתי.
חוות דעת:
מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית ברלין, רמת גן.
משוב: 16/04/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח, חיבור מכונת קרח של המקרר והתקנת מסנן.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, משה הגיע בזמן, היה נחמד ואדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ו. תל אביב.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להחלפה של פיצול צינור במכשיר תמי 4.
חוות דעת:
ייעוץ טלפוני טוב מאוד, הסביר לי איך להחליף את מה שהייתי צריך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
איתי מ. תל אביב.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
אספקה והחלפת מסנן למד המים. פירוק מערכת והרכבה.
חוות דעת:
אני ממש אמליץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר כהן, תל אביב.
משוב: 08/10/2018
תיאור השירות:
החלפה של שיבר מים ראשי לדירה.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נעמה פולק, רמת גן.
משוב: 17/10/2017
תיאור השירות:
הוספה של מסנן לביוב.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, הוא היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
יבגני שנדרוב, תל אביב.
משוב: 10/04/2016
תיאור השירות:
חיבור תמי 4 והחלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, הוא היה גם מקצועי וגם נחמד, הגיע בזמן והמחיר היה טוב יותר מבעלי מקצוע אחרים באופן משמעותי, אני מרוצה מהשירות שלו וממליץ עליו בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק שקד, תל אביב.
אשרור: 29/03/2016
משוב: 04/05/2015
תיאור השירות:
התקנת תמי 4 וסידור הברזים הקשורים למכשיר.
חוות דעת:
הוא מצוין ממש אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3267 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.