אבי היה בסדר גמור, מקצועי, אדיב, שירותי, טיפל בבעיה תוך שעה מההתחלה ועד הסוף, לא עיגל פינות, ירד לשורש הבעיה והגדיל ראש. הוא לא היה זמין באותו יום ובא רק יום אחרי והמחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
קובי פריג׳, ירושלים.
אשרור: 05/03/2023
משוב: 04/01/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימת קו בנין.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן לוי, ירושלים.
משוב: 24/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בצנרת בקומה בניין.
חוות דעת:
דיברנו איתו ב11 בערב, פחדתי שייקח לו זמן כי היו לו הרבה ביקורות טובת והוא הגיע על הבוקר למחרת ב8. לפני שבועיים הגיעו כמה אנשים ובמשך יום שלם לא הצליחו לסדר כלום, הוא תוך חמש דקות סידר הכל. הוא היה אלוף ומאוד מקצועי! הגיע עם כל הכלים שצריך, בזמן, היה שירותי, נעים ואדיב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים ירושלמי, ירושלים.
משוב: 17/08/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ובביוב ראשי של בניין.
חוות דעת:
אבי היה מעולה! ממש מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינבל אוהב עמי, ירושלים.
משוב: 09/08/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשתי נקודות בקו ביוב בבניין.
חוות דעת:
אבי היה נהדר! התקשרתי אליו בעקבות הצפה של הביוב מחוץ לבניין וכשהוא הגיע ובדק הוא אמר לי שאני לא צריכה להתעסק בזה כי מדובר באחריות של הוועד. הוא ממש לא הסכים לתת לי להתעסק בזה או לשלם על זה, פשוט כי מדובר בעניין של הוועד. אין דברים כאלה! מעבר לזה, הייתה לי סתימה בשירותים בבית והוא אמר שככל הנראה זה בגלל הסתימה בקו ביוב. הוא אמר לי לחכות לערב ולבדוק שהעניין נפתר לאחר שנפתחה הסתימה בביוב, ורק אם לא הוא יגיע אלי פעם נוספת בשמחה לתקן. איפה ראית בעל מקצוע כזה הגון? הוא לא בא לעשות סתם עבודות ולקחת כסף אלא עושה רק את העבודות שיש בהן באמת צורך. וואו! אין פלא שיש עליו כל כך הרבה ביקורות חיוביות. הוא הגיע מעכשיו לעכשיו, היה ממש הגון מכל בחינה והשאיר את הכל נקי אחריו. הוא היה באמת מדהים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרלה פיטוסי, ירושלים.
משוב: 01/03/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של הבניין.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מאבי! הייתה סתימה רצינית בצנרת של הבניין והוא הגיע פעמיים, על מנת לסיים את העבודה על הצד הכי טוב. היה אחלה, הוא תמיד הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רני שוקת, ירושלים.
משוב: 14/02/2022
תיאור השירות:
תיקון צנרת בניין דירות - סתימת חור בצינור מים ראשי.
חוות דעת:
אבי עזר לנו מאוד. זה היה מקרה מאוד דחוף כי הייתה נזילת מים ענקית והיה צריך לתקן את זה מיד כי סגרנו את הברז הראשי ולדיירים לא היה מים. אז אבי הגיע מהר מאוד ותיקן את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית ג. מבשרת ציון.
משוב: 19/09/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה של בניין מגורים.
חוות דעת:
היה מצוין!
אבי הגיע בזמן.
היתה לנו סתימה רצינית במנעול הראשי של הבניין, שבדכ מצריך משאית מיוחדת עם צינור לחץ, אך אודות להתעקשות של אבי, הוא הצליח לפתוח את הסתימה והיה סופר מקצועי, במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלינה וינברג, ירושלים.
משוב: 08/06/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביוב בבניין.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור, הוא מאוד מקצועי ונחמד, התעקב טיפה בזמנים. המחיר היה לדעתי אולי יקר אבל לא ביצעתי השוואה. סך הכל היה באמת מצויין.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2435 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.