פתיחת סתימה, החלפת חלקים בכיור ובברז, מתן ייעוץ והמלצה לטיפול שוטף,
ייעוץ בנוגע למנגנון בשירותים וברזים נוספים גם מבלי שנעשה להם תיקון.
חוות דעת:
איזה איש מהמם, הוא פרופסור לאינסטלציה. אדיב ברמות, סבלני שירותי ובאמת נראה שמבין ואוהב לעשות עבודה טובה ויסודית. מכיר כל פרט באינסטלציה!! הגון נעים לעבודה ולייעוץ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אילנית גליקמן, רמת השרון.
משוב: 13/04/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן ספיר, הרצליה.
משוב: 09/03/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ושחרור מנגנון ניאגרה שנתקעה וגרמה להצפה בבית.
חוות דעת:
הבית הוצף, הוא התחייב להגיע תוך שעה והגיע תוך פחות משעה, היה אדיב ועם חיוך מרגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסנת הורדן, הרצליה.
אשרור: 19/09/2020
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימת בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן והיה נחמד מאוד. יופי של שירות. נתן גם הדרכה לשמירה ותחזוקה נכונים כדי שלא יקרה בעתיד. אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן א. הרצליה.
משוב: 04/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וחסימת אבנית בברזים.
חוות דעת:
מאוד מקצועי! מחיר הוגן! יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב כרמי, הרצליה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בכיור ובדיקת חיבור המדיח.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ע. רמת השרון.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
אין על השרות של משה - הגיע בזמן, עובד נקי, מסודר ומקצועי, הגון מאד והכל עם חיוך כמו שהובטח :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 907 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.