הוא היה ממש בסדר! הגיע בזמן שקבענו, הודיע מראש, ועשה הכל בנועם ובמקצועיות. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קסניה לב, הרצליה.
משוב: 08/08/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היתה זרימה בלתי פוסקת מהניאגרה ומשה החליף חלק. היה מדהים. 10/10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן ספיר, הרצליה.
משוב: 09/03/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ושחרור מנגנון ניאגרה שנתקעה וגרמה להצפה בבית.
חוות דעת:
הבית הוצף, הוא התחייב להגיע תוך שעה והגיע תוך פחות משעה, היה אדיב ועם חיוך מרגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לנה ויסמן, הרצליה.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
התקנת ניאגרה ותיקון נזילות.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. מקצועי ושירותי.אני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר מימון, הרצליה.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
החלפת רכיבים בצנרת בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
משה היה נחמד ואדיב מאוד וגם מסודר. היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור ק. הרצליה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון הדחת מיים בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס כנעני, הרצליה.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
החלפת גומיות בניאגרה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. הוא היה נחמד, הגיע בזמן שרציתי ופתר את הבעיה שהייתה בניאגרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי בן דוד, הרצליה.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
החלפת גומיה בניאגרה.
חוות דעת:
השוכר ביחידת דיור התלונן על ניאגרה שלא פועלת תקין ועל רעש של זרימה בקיר מאחורי ברז. משה תיאם והגיע לשם עצמאית, נפגש את השוכר, מצא שהתייבשה גומיה בברז ולכן אכן היתה זרימה בקיר- וסידר את זה. אחרי כמה ימים כשראינו שעובד תקין והתקשרנו, הגיע שוב והחליף גומיה בניאגרה והשוכר אמר שמרוצה. לא נפגשנו אבל היה שירותי מאוד, עמד בהתחייבות שלו והיה מקצוען. ממליץ עליו!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
מיקי אבן-שני, הרצליה.
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז והתקנת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן שעיה, הרצליה.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הכל היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 906 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.