היה בסדר! הוא הסביר לי איך לדאוג שזה לא יקרה שוב, הוא איש מקצוע למופת, בדק את כל האינסטלציה בבית ולקח מעט מאוד כסף לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר לוטן, הוד השרון.
משוב: 10/10/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון צנרת של כיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע תוך שעה, בדיוק כמו שאמר. הוא מאוד מקצועי ונקי וגבה מחיר הוגן. כל השרות מצוין, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רויטל קנול, כפר סבא.
אשרור: 22/10/2020
משוב: 20/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בדירה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף רח, הוד השרון.
אשרור: 28/12/2018
משוב: 17/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות תת ריצפתית.
חוות דעת:
הוא היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אדר רייז, הוד השרון.
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לרטיבות בקיר.
חוות דעת:
אחלה וסבלני. הוא רק ייעץ לי. הוא בא לראות ונתן המלצות. אחר כך גם התקשרתי אליו והוא הסביר לי עוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפרה דימנט, הוד השרון.
אשרור: 06/02/2018
משוב: 06/12/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת מתחת לכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן ואפילו הקדים. היה נחמד ואדיב. סידר מה שהיה צריך. ממש היינו מרוצים, כל הכבוד לו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת זמורה, מתן.
אשרור: 08/08/2017
משוב: 04/05/2017
תיאור השירות:
איתור מקור רטיבות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאנה עידו, רעננה.
אשרור: 25/07/2017
משוב: 24/05/2017
תיאור השירות:
תיקן צנרת והחלפת אוטם ריח של ביוב .
חוות דעת:
היה מצויין! משה שרותי, אדיב ומקצועי ביותר.דאג ראשית לטובתי והציע לי חלופות שונות ובכך הוכיח את אמינותו בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי כהן, הוד השרון.
אשרור: 29/11/2016
משוב: 08/08/2016
תיאור השירות:
תיקון גומיות בניאגרה, תיקון כיור סדוק ותיקון צנרת מתחת לכיור.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי, יחס מצויין. לא ממהר לברוח משקיע זמן בהסברים ויצירתי בפתרונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר כ. כפר סבא.
אשרור: 01/11/2016
משוב: 28/08/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילת ברז ובדיקת לחץ לשלילת נזילה מצנרת.
חוות דעת:
משה היה סופר מקצועי, עזר בשיחת טלפון ראשונית גם כשלא היה ברור אם ידרש תיקון. היה אדיב, ביצע את התיקון תוך כדי הסברים, ואף היה זמין לאחר התיקון לייעוץ ושאלות נוספות. יותר מזה אי אפשר לבקש, פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 916 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.