רועי התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יובל סימן טוב, רחובות.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
התקנת מאחז יד במקלחת בהתנדבות עבור קשישה נכה.
חוות דעת:
רועי היקר הגיע אל קשישה דלת אמצעים ברחובות והתקין לה מאחז יד במקלחת לאחר תקופה ארוכה שהמתינה, נתן לה תחושת רוגע, איש מרגש!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
100 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי רועי
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
פרויקט שעה טובה
רועי התחייב לתרום לקהילה עד 4 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יובל סימן טוב, רחובות.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
התקנת שלושה מאחזי יד בהתנדבות עבור קשישה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רועי היקר יצא מהמילואים והגיע במיוחד לקשישה במצב כלכלי רעוע והתקין לה 3 מאחזי יד, השקיע בה את רוב יומו ונתן לה תחושה של בית, מקצועיות ואהבה. מספר 1 בתחום!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
373 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
4.0 שעות נתרמו
על ידי רועי
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
מאיה לוינגרט, רחובות.
משוב: 22/03/2024
תיאור השירות:
עבודות צבע וטיח נקודתי ב4 קירות בבית עסק.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא עשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
רועי התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יובל סימן טוב, רחובות.
משוב: 18/02/2024
תיאור השירות:
תליית תמונות ואביזרים נוספים עבור ניצולת שואה בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא הגיע אל ניצולת שואה, ביום שישי ובדרך למילואים. האישה התרגשה, הוא נותן שירות מכל הלב והוא מספר אחד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
2.0 שעות נתרמו
על ידי רועי
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
פרויקט שעה טובה
רועי התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 17/06/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת חבלי כביסה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
האישה מאוד מרוצה! היא אמרה שהוא בחור מקסים ונחמד. הוא התקין לה בדיוק את מה שהיא רצתה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
2.0 שעות נתרמו
על ידי רועי
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
סיון מילר, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
תלייה של מוט לוילון.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נועם לונדון, ראש העין.
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
תיקוני צבע לאחר שיפוץ.
חוות דעת:
אחלה בחור.
אמין, יסודי ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רצון דרחי, גבעתיים.
אשרור: 14/06/2024
משוב: 19/02/2024
תיאור השירות:
תיקון ארון הזזה, תיקון דוש אמבטיה והחלפת מנעול בדלת כניסה.
חוות דעת:
היה מצוין! קודם כל השירות שלו ברמה מאד גבוהה, האדיבות, הדאגה ועם חיוך. היה מקצועי, מה שהוא היה צריך הוא הלך לקנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ירדן ברמי, ראשון לציון.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
תיקון וצביעת שני חלקים בקיר.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע בשעות לא שעות והיה זמין גם ללוח זמנים שלי אבל היו ביננו אי הבנות לגבי היקף העבודה ולכן גם לגבי המחיר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 143 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.