בעיקרון הוא התקין את המזגן והכל היה בסדר. צצה לי תקלה אחרי כמה חודשים וכשהתקשרתי אליו שיבוא לבדוק הוא רצה לגבות תשלום נוסף למרות שלדעתי זה צריך להיות בתחום האחריות. לא הסכמתי שיבוא בתשלום ופתרתי את הבעיה לבד.
הוא היה טוב, היחס היה מצוין. פתר את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
סטיב ריגר, הרצליה.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
שחר חליבה, בני ברק.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
קיבוע מנוע חיצוני של מזגן עילי 1.5 כוח סוס ותיקון צינורות ניקוז אוויר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! המנוע נפל מהתושבת שלו והוא החזיר אותו למקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודית יחיה, תל אביב.
אשרור: 07/06/2024
משוב: 04/09/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
תומר היה בסדר. הוא הגיע תוך פחות מחצי שעה, לקח מחיר שהוא בסדר לדעתי והוא מאוד השתדל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לבנת כהן, רמת גן.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ולוח.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניר עזרא, לוד.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת דליפת גז ומילוי גז.
חוות דעת:
תומר הגיע תוך חצי שעה, בדק זריז ותיקן מיד, מחיר הוגן ביותר, ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר י. רחובות.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 17/07/2023
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
תומר מקצועי, ענייני והגון! ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניל אורלי, תל אביב.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
תיקון וניקוי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה מסלר, תל אביב.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 592 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.