השירות היה מצויין. אני התרשמתי ממנו לטובה, הוא הגיע בזמן שקבענו להצעת מחיר, נתן יעוץ והציג את כל האפשרויות העומדות בפנינו. סגרנו איתו על העבודה והוא הגיע בזמן ועבד בצורה מקצועית. הוא היה סבלני וענה לכל השאלות שהיו לנו. התכתבתי איתו בוואטסאפ והוא תמיד החזיר תשובה. סך הכל אני מאוד מרוצה ממנו ומגיע לו עשר בהכל.
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מזגן מחברת טורנדו בעל כוח סוס אחד.
חוות דעת:
הוא כזה הוגן ומדהים! התקשרתי אליו בגלל שהייתה לי בעיה במזגן, הוא אמר לי שלדעתו יש לי ביטוח על המזגן ושאני יכולה להתקשר אל החברה ולקבל שירות בחינם. הוא אמר שאם לא אקבל שירות מהחברה, הוא יגיע אליי ויתקן. הוא צדק, באמת התקשרתי לחברה וקיבלתי תיקון בחינם.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רביב פ. עכו.
משוב: 18/08/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס פקרמו, קרית ים.
משוב: 17/08/2025
תיאור השירות:
החלפת מזגן מקולקל למזגן חדש.
חוות דעת:
שירות אמין ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טוני ק. צור יגאל.
משוב: 17/08/2025
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחמים צמח, חיפה.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי 4 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בדיוק בזמן שקבענו ועשה מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב ד. קרית מוצקין.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ר. חיפה.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי, כולל קידוח בטון והארכת צנרת.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 355 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אנטון מספר כי הגיע לתחום מיזוג האוויר מתחום הנדסת האלקטרוניקה: "עבדתי בתחום האלקטרוניקה וחיפשתי דינמיות ועבודת שטח לכן החלטתי לפתוח עסק – אני יודע שבתחום מיזוג האוויר היה חסר מאוד החלק המקצועי ולכן זה התחום שבחרתי בו".
סיפור שזכור לו במיוחד ומתקשר לפן המקצועי היה כשהגיע ללקוח אחרי שזה עבר עשרות טכנאים שלא הצליחו לתקן לו תקלה קלה (פילטרים לא נקיים שהקפיצו את מפסק המתח). "הטכנאים שהגיעו ביקשו ממנו סכומים גבוהים ואף יעצו לו להחליף מזגן. כמובן שניקוי הפילטרים הוא במחיר של קריאת שירות בלבד, אבל הלקוח התעקש לשלם לי מחיר משולש על התיקון הזה..."
בעתיד שואף אנטון להגדיל על העסק ולהיכנס לתחום של מכירת מזגנים.
אנטון הוא הבעלים של "טוני סופר-קור" כבר 8 שנים. לפני כן עבד בחברות האלקטרוניקה הכי גדולות בארץ והוא בעל תואר של מהנדס אלקטרוניקה וחשמל.
תחומי התמחות:
:: התקנת מזגנים מיני מרכזי
:: מזגנים עיליים
:: התקנת מזגנים מרכזיים
:: פירוק מזגנים
ב"טוני סופר קור" המקצועיות היא חוד החנית: הצוות עובר בכל שנה את כל ההכשרות הנדרשות בתחום ואנטון אף מרצה במכללה על תחום האלקטרוניקה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.