נסים היה מצוין, מקצועי ואמין. כשהגיע בפעם הראשונה היה חסר לנו חלק שקשה לאתר אותו, אמר שאם נשיג את החלק הוא יגיע לביקור נוסף ללא עלות נוספת. כאשר הגיע החלק מארצות הברית והודעתי לו על כך, הוא התקשר מיוזמתו שבוע לאחר מכן כדי לקבוע איתי מועד והחליף את התרמוסטט ללא עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ג. סלעית.
משוב: 20/07/2023
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב עמר, עץ אפרים.
משוב: 16/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
ניסים מאוד נחמד, אמין והמחיר סביר.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה כהן, אלפי מנשה.
אשרור: 02/10/2022
משוב: 27/07/2022
תיאור השירות:
הוספת גוף חימום במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
בן אדם מקצועי לעילא ולעילא. הגיע תוך חצי שעה מהטלפון שלי. הוא מאוד נעים ואדיב. עשה עבודה יפה וטובה והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי קייטלמן, אלפי מנשה.
משוב: 28/09/2022
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
פניתי לניסים, היה זמין וענה לי מיד, הגיע בזמן, היה קשוב, אדיב ונחמד. איתר את הבעיה במכונת הכביסה, טיפל והחליף את החלק התקול ווידא שהמכונה אכן עובדת כמו שצריך. גבה מחיר סביר מאוד. גם לאחר התשלום היה זמין לשאלות. תודה רבה על השירות. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי שפיגל, קרית נטפים.
אשרור: 13/12/2020
משוב: 14/10/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז חשמלי למכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
בסדר גמור, מקצועי, אדיב וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז שטרהל, יקיר.
אשרור: 05/12/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה במכונת כביסה מחברת AEG.
חוות דעת:
ניסים בחור אמין, המחיר שלו טוב לדעתי והכל היה בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה מאמץ למצוא את החלק הנחוץ והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה ב. פדואל.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת כרטיס דיגיטלי של מדחס.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ירחי שמחון, שערי תקווה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
שחרור תוך ממכונת כביסה של חברת ARISTON עם פתח עליון.
חוות דעת:
ניסים הגיע אליי בדיוק בשעה שקבענו, עבד בצורה פנטסטית ופתר לי את הבעיה כראוי. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה טולידאנו, עלי זהב.
משוב: 28/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שניסים הגיע היה מעולה, שירותי ומקצועי. אחרי שבוע התקשרתי שוב כי הבעיה חזרה אז הוא שוב החליף את הגוף חימום והפעם בחינם. אבל, בפעם השלישית שהתקשרתי, אחרי כמה זמן כי המאוורר עשה רעש מפחיד לא היה מענה, שום תשובה,שום תגובה. ניסיתי שוב וכלום. לא ענה עד עצם היום הזה.
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.