מוקד מידרג: 1-700-707-233
אולגה ו. גבעתיים.
משוב: 23/10/2025

תיאור השירות:
חוות דעת:
בפרבואר 24 - בעיית חימום בדוד, אחרי 7 חודשים - שוב בעיית חימום בדוד. הרגשתי חוסר אמינות ומקצועיות. בפברואר 25 תיקן את בעיית החימום, טען שגוף החימום מלא אבנית. בפועל לא היה אבנית על גוף החימום. אחרי 7 חודשים (כולל 4 חודשי קיץ, שבכלל לא השתמשנו בחשמל) שוב הייתה בעיית חימום. לא לקח אחריות, שילמתי שוב. וגם האשים אותי שאני לא מתחזקת את הדוד, ולכן הגיוני שמתקלקל כל חצי שנה. מקודם גרתי בדירה בשכירות 17 שנים, נכנסתי לדירה עם דוד לא חדש, ופעם אחת רק התקלקל לי ב-17 שנים. לא הגיוני שאני כל חצי שנה צריכה לשלם, ואיש מקצוע לא לוקח אחריות. עברו רק 7 חודשים מתיקון קודם. לא לעניין. גם היחס שלו לא נעים בעיניי. כן יכולה להגיד שהגיע מהר, עמד בזמנים, היה גמיש.
דירוגים:
כללי
5
איכות
5
מחיר
5
זמנים
10
יחס
5

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק