נדיר הביע רצון להחזיר את התשלום כי העבודה לא נעשתה לשביעות רצוני. נעשה בינינו תהליך גישור אני מודה לו על היושר הכנות והרצון הטוב.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
בוצע גישור
| 12/10/2021
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 12/10/2021 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
הוחזר ללקוחה כל התשלום לשביעות רצונה.
פיצוי כספי בסך 290 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -04/10/2021
חוות דעת:
לא ידע את העבודה. הוא פירק את כל מה שהיה כבר מורכב. התקלקל החיבור של המדיח והוא אמר שזה קשור איכשהו לארון שהמדיח היה מותקן בתוכו, אז הוא פירק את הארון וזה לא עזר אז סתם הייתי צריכה לקרוא עוד פעם למישהו שיתקן את הארון והייתי צריכה לקנות מדיח חדש. בנוסף הוא גם ממש איחר.