עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיצוב חדר שינה

לא משנה אם תבחרו בסגנון כפרי, מודרני או רומנטי – עיצוב חדר השינה יעזור לכם להתחיל ולסיים את היום ברגוע. במאמר הבא נדבר על טיפים לעיצוב חדר שינה קטן (תגידו ביי ביי לכיסא שיושב לכם בחדר ומשחק אותה מעמד לבגדים), רעיונות לעיצוב חדרי שינה (גם כמו בית מלון מפנק) וטווח מחירים לעיצוב חדר שינה עם מעצבת פנים. לא לחלום, אנחנו מיד מתחילים

 

חדר שינה מעוצב

 

 


טיפים לעיצוב חדר שינה

כדי לעשות לכם סדר בראש וגם טוב נו... בחדר, הנה ארבעה עקרונות שחשוב להקפיד עליהם בעיצוב חדר שינה:

רולר צבעוניות: חדר שינה אמור להיות מרגיע ומזמין ולכן בדרך כלל מעצבים אותו בפלטת צבעים ניטרלית יחסית. שימוש בגוונים אפורים, שמנת ובז', צבעים פסטלים ובהירים. אם אתם רוצים להשתמש בצבע חזק יחסית, עדיף להשתמש בו בקיר אחד או באקססוריז ולא להעמיס בצבעים.

גודל הטפט מעברים: חשוב לשמור על מעברים מספיק גדולים בין המיטה לקיר ולכן כשאתם בוחרים מיטה, או ממקמים אותה חשוב שתבדקו שאכן יש מעברים נוחים (כי להיתקע במשהו מתוך שינה זה פחות נעים).

מיטה גובה מיטה: שימו לב לגובה המיטה שאתם בוחרים, אל תתפתו למיטה גבוהה מידי שתחסום את החלון שלכם, זה גם לא נראה טוב וגם חוסם את האור והאוויר בחדר.
וילונות - מחירים וילונות לחדר שינה: כשמעצבים חדר שינה מומלץ להוסיף וילונות רכים בצבעים בהירים, הוילונות משרים אווירה חמימה ונעימה בחדר והם גם מעולים להסתרת חלונות אלומיניום ישנים ומכוערים.

 

חדר שינה מעוצב

 


עיצוב חדר שינה כמו בית מלון

אין כמו לקום בבית מלון במיטה הרכה עם המצעים הלבנים הנעימים והשמש המלטפת מבעד לחלון. אז איך מעצבים חדר שינה בדיוק כמו בבית מלון? הנה כמה טיפים:

מיטה קיר כוח: בבתי מלון בדרך כלל יש קיר כוח אחד בצבע דומיננטי, בדרך כלל בגווני כחול או סגול ושאר קירות החדר בצבע לבן או שמנת.

קוקטייל וילונות: אחד מהמאפיינים הבולטים בעיצוב חדר בבית מלון הוא שילוב של שני וילונות הסטה - וילון הצללה אטום ווילון רך לבן.

פעמון תאורה: כשמעצבים חדר כמו בבית מלון חשוב להקפיד על שילוב של כמה סגנונות תאורה. למשל שתי מנורות לילה ליד המיטה או מחוברות לקיר, מנורה עומדת ומנורה רגילה, זה גם נוח ושימושי מאוד וגם תורם לאווירה.

כוכב טיפ: אם אתם רוצים את הפינוק המלא, הוסיפו גם מתג כיבוי לנורות ליד המיטה (כי בינינו, למי יש כוח לקום לכבות את האור).

 

עיצוב חדר שינה כמו בית מלון
 
חדר שינה בעיצוב בית מלון
 
חדר שינה מעוצב כמו בית מלון
 
תאורה לחדר כמו בית מלון

 


עיצוב חדר שינה קטן

כשמעצבים חדר שינה קטן חשוב להקפיד לא להעמיס עליו רהיטים ולהשתמש רק ברהיטים שאתם באמת צריכים. למשל, אפשר לוותר על שידות ליד המיטה ולהשתמש בשרפרף קטן (גם ככה לרוב לא משתמשים במגירות האלה), תוכלו גם לתלות את הטלוויזיה על הקיר, ובחירת רהיטים עם פתרונות אחסון כמו מיטה עם ארגז מצעים והדום נפתח.

 

חדר שינה קטן מעוצב
 
עיצוב נקי לחדר שינה קטן

 


רעיונות לעיצוב חדר שינה

רוצים להגיע למעצבת הפנים אחרי שכבר ראיתם כמה סגנונות לעיצוב חדר שינה? אם קשה לכם למצוא רעיונות לעיצוב תוכלו למצוא השראות באתר פינטרסט ואתרי השראה נוספים. בנוסף, ריכזנו לכם כמה רעיונות לעיצוב חדר שינה:

 

עיצוב חדר שינה בסגנון וינטג
 
חדר שינה בסגנון אלגנטי

 


עיצוב חדר שינה מודרני

הסגנון המודרני מאופיין בשימוש בגוונים אפורים ובהירים, אלומיניום ומתכות וזכוכיות. עיצוב זה מתאפיין במינימליסטיות ופשטות והוא נותן אשליה של מרחב.

 

עיצוב חדר שינה מודרני
 
חדר שינה בסגנון מודרני עם נגיעות כפריות
 
חדר שינה מודרני

 


עיצוב חדר שינה כפרי

הסגנון כפרי בניגוד למודרני משלב מגוון של אקססוריז, שימוש בחומרים טבעיים, הרבה עץ, אבנים ורצפת פרקט משופשפת. הסגנון הכפרי משתמש בחומרים בגימור גס ויוצר מראה חמים וביתי. העיצוב הכפרי מנסה לקרב את הטבע לסביבת המגורים ומשתמש בצבעים חומים וחמימים.

 

חדר שינה בעיצוב כפרי
 
עיצוב חדר שינה בסגנון בוהו שיק כפרי
 
עיצוב כפרי למיטה בחדר שינה

 


עיצוב חדר שינה יוקרתי

כשאומרים עיצוב יוקרתי, ברוב המקרים מתכוונים לעיצוב מודרני, אבל עם דגש על רהיטים בעיצוב אישי, מחומרים איכותיים וברמת גימור גבוהה מאוד. בשביל לתת לחדר מראה יוקרתי אפשר לתלות בו יצירות אומנות וחפצים מיוחדים.

 

חדר שינה בעיצוב יוקרתי

 

עיצוב יוקרתי מודרני לחדר שינה
 
אבזור חדר שינה יוקרתי

 


עיצוב חדר שינה יוקרתי בסגנון רומנטי

אם נפשכם חפצה בעיצוב חדר שינה יוקרתי בסגנון רומנטי, תוכלו לבחור במיטה מפנקת, עם מצעים בהירים, שמיכת פינוק והרבה כריות. אנחנו מזמינים אתכם להוסיף גם תאורות אווירה קטנות וחפצי נוי כמו נרות ועבודות אמנות רומנטיות.

יש כאן לא מעט תמונות, אתם מוזמנים לקבל השראה לעיצוב שמתאים לכם.

 

חדר שינה רומנטי ומזמין
 
עיצוב רומנטי לחדר שינה
 
אבזור רומנטי לחדר שינה

 


מחירים לעיצוב חדר שינה

מחיר מחיר לעיצוב חדר שינה נע בין:  2,000-5,000 .

טווח המחירים לעיצוב חדר שינה מושפע מסוג השירות שתרצו לקבל ממעצבת הפנים. בנוסף חשוב לזכור שבתחום העיצוב פנים, ככל שהניסיון, המוניטין והשם של המעצבת שלכם גדולים יותר – כך גם המחיר יהיה גדול יותר, במקרים מסוימים הוא אפילו יעבור את ה- 5,000.

מחיר מחיר פגישת ייעוץ בלבד לקראת עיצוב חדר ילדים נע בין 300-500 ₪.

** אם התקציב שלכם דל, אתם עדיין יכולים לקבוע פגישת ייעוץ בלבד עם מעצבת פנים ולקבל ממנה ייעוץ והכוונה לעיצוב בהתאם לחדר השינה עצמו ולסגנון שלכם.


עיצוב חדרי שינה של מעצבות פנים במידרג

הום סטיילינג לדירת שלושה חדרים שכלל צביעת רהיטים ...
צילום: אריאל סימן-טוב, ירושלים.
עיצוב חדר שינה.
צילום: דניאל נוימן, פתח תקווה.
עיצוב פנים לחדר שינה ומרחב ציבורי בבית..
צילום: ש. פ. נס ציונה.

מעצבות פנים מומלצות לעיצוב חדר שינה

אם החלטתם לעצב את חדר השינה שלכם עם מעצבת פנים, בוודאי תשמחו לשמוע שאספנו עבורכם רשימה של מעצבות פנים מומלצות, המדורגות לפי חוות דעת של לקוחות קודמים באתר. שם גם תוכלו לראות תמונות של עבודות קודמות ולקרוא את חוות הדעת.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק