מוקד מידרג: 1-700-707-233

אינויזליין - מחיר

מחיר אינויזליין מושפע ממורכבות הטיפול, אבל בדרך כלל נע בין 15,000 ל-20,000 ₪. זה סכום לא קטן, אבל בתמורה תקבלו טיפול מהיר יותר, כמעט בלי צורך להגיע פיזית למרפאה של האורתודנט. והכי חשוב -  לא תאלצו להדביק קוביות בולטות של גשר על השיניים. אז מה היתרונות של הטיפול? מה החסרונות שלו? ואיך הוא עובד? כל התשובות כאן

אורתודנטים מומלצים ליישור שיניים אינויזליין


אינויזליין - מחיר

בואו נתחיל כבר בתכל'ס. מחיר אינויזליין ינוע על טווח של 20,000-15,000 ₪ לטיפול מלא בשתי הלסתות, אבל יכול מאוד להשתנות בהתאם למורכבות הטיפול הדרוש. לדוגמה, מחיר אינויזליין בטיפול פשוט רק בלסת אחת יתחיל ב-8,000 ₪, והטיפול המסובך ביותר, בשתי לסתות, יכול לגרד מלמטה את ה-30,000 ₪. בסופו של דבר, רמת המורכבות משפיעה על מחיר אינויזליין כי היא קובעת את אורך הטיפול וכמות הקשתיות שיצטרכו לייצר במיוחד עבורכם. על מה אנחנו מדברים? נסביר הכל עכשיו

 

אורטודנט מחזיק אינויזליין

טיפול אינויזליין

מחיר אינויזליין גבוה פי 1.5 מיישור שיניים מסורתי של גשר לשיניים, ולא סתם. הטיפול עצמו מהיר יותר מטיפול בגשר רגיל ומותאם יותר לפה שלכם. יישור שיניים באינויזליין (שנקרא גם טיפול בקשתיות שקופות, טיפול iROK ועוד) בולט פחות לעין, כי לא לכולם מתאים להסתובב עם גשר בשיניים. במקום להדביק קוביות, המטופל מרכיב קשתיות שקופות שמזיזות את השיניים למיקומים הנכונים.

 

אינויזליין קשתיות שקופות

 

לפני התחלה של טיפול אינויזליין חשוב שתדאגו להגיינת הפה שלכם ותטפלו בכל דלקת או חור סורר שיש לכם. רק אחרי זה תוכלו להתחיל בטיפול:

 

אינויזליין 1. פגישת ייעוץ לטיפול אינויזליין

בשלב הראשון, אתם תגיעו לפגישת ייעוץ אצל האורתודנט. הוא יבצע לכם צילום שיסרוק את החניכיים והשיניים שלכם, ויעריך את מורכבות תכנית הטיפול. לאחר מכן הוא יתן לכם הצעת מחיר קומפלט לטיפול כולו. פגישת ייעוץ כזו תעלה 300-250 ₪ אבל תתקזז אם תחליטו להמשיך בטיפול.

 

אינויזליין 2. הזמנת קשתיות אינויזליין

החלטתם להמשיך את הטיפול? בעזרת הסריקה, האורתודנט יזמין לכם ממעבדה מיוחדת את כל קשתיות האינויזליין שתצטרכו לטיפול, מותאמות אישית לפה שלכם. כל קשתית שונה ומיוחדת כי תצטרכו להחליף ביניהן בהתאם להתקדמות הטיפול.

 

סריקה אינטרא-אוראלית בשביל טיפול יישור שיניים אינויזליין

 

אינויזליין 3. הרכבת אינויזליין

בשלב הבא, הכדור עובר בעיקר לידיים שלכם. ככל שתתמידו בטיפול - כך הוא יהיה מהיר יותר. אתם תקבלו את הקשתיות ותתחילו להרכיב אותן לפי הסדר שקבע האורתודנט, ותחליפו קשתית כל 10-7 ימים. אתם תפגשו את האורתודנט בערך כל חודשיים לצורך מעקב, וביצוע תיקונים קטנים בעת הצורך. צריך להרכיב את האינויזליין לאורך כל היממה, ולהסיר את הקשתיות רק באכילה, שתייה, עישון (ובראיון עבודה חשוב). הטיפול כולו לוקח בין מספר חודשים לשנה וחצי, לפי רמת המורכבות והמחויבות שלכם.

שימו לב שימו לב - המחיר כולל אחריות על הקשתיות אינויזליין. נשברה לכם קשתית בטעות? יחליפו לכם אותה. באחריותכם להשתמש במארז הקשיח שסיפק לכם האורתודנט כדי לשמור על הקשתיות, ולנקות אותן בעדינות אבל ביסודיות.

 

אינויזליין - אישה מרכיבה קשתיות שקופות של אינויזליין

אינויזליין - יתרונות וחסרונות

יש 2 צדדים למטבע, ולא כל הנוצץ זהב (אפילו אם החיוך שלכם ממש מבריק). לאינויזליין יש המון יתרונות, ולכן זו שיטה ממש פופולרית, אבל יש לה גם כמה חסרונות.

 

יתרונות:

אינויזלייןשקוף - אינויזליין פחות בולטת לעין משיטות יישור שיניים אחרות.

לוח שנה מהיר - טיפול באינויזליין קצר משמעותית מיישור שיניים עם גשר.

שעון פחות פגישות - תדירות הפגישות שלכם עם האורתודנט נמוכה יותר, וזה חוסך לכם זמן ונסיעות.

עקירת שן בינה פחות פציעות - למרות שמשתמשים בדבק חזק, קוביות וחוטים של גשר עלולים להתנתק ולפצוע אתכם עד שתגיעו לתיקון אצל האורתודנט. דבר כזה לא יקרה בטיפול אינויזליין.

 גמישות - בניגוד לגשר, אתם יכולים להוריד את האינויזליין באירועים מיוחדים ולהיראות מצוין בימי צילום. אבל רק באירועים מיוחדים, כי צריך להרכיב את הקשתיות מעל ל-20 שעות ביום, כל יום.

כוכבים ניקיון יסודי - כל מי שהיה לו גשר יגיד לכם כמה קשה לשמור על היגיינת הפה. עם קשתיות אפשר לצחצח שיניים כרגיל (וכמובן לנקות גם את הקשתיות).

 

השוואה בין אינויזליין לגשר סמכים

 

חסרונות:

כסף יקר יותר - באינויזליין מייצרים לכם המון קשתיות מותאמות אישית. הן עשויות מחומר מיוחד ודורשות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. זה עניין יקר, ובסוף זה מתגלגל לכיס שלכם.

כוכבים ניקיון יסודי - כמובן, לניקיון יש גם צד מעצבן. אתם תצטרכו לצחצח שיניים אחרי כל פעם שאתם אוכלים או שותים (מים זה בסדר). זה לא כיף לשנות הרגלים, אבל השיניים שלכם יראו מדהים. 

מדברים עם הלקוח מפריע לדיבור - עד שתתרגלו, הקשתיות יגרמו לכם לדבר קצת מצחיק. זה לא נעים, אבל זה עובר.

שריר לכיוון שמאל משמעת עצמית - כל טיפול יישור שיניים דורש משמעת עצמית, ואינויזליין במיוחד. אתם תצטרכו ללכת עם האינויזליין כל שעות היממה, להקפיד לצחצח שיניים אחרי כל ארוחה, ולהחליף את הקשתיות בזמן. זה בהחלט אפשרי ומתרגלים תוך זמן קצר למצב החדש, אבל צריך להגיע עם רצון להצליח.

 

אינויזליין

אורתודנטים מומלצים לטיפול אינויזליין

כמו שאמרנו, מחיר אינויזליין הוא משמעותי, ובשביל לקבל חיוך מיליון דולר צריך מחויבות והשקעה. לכן חשוב לעבור את הטיפול אצל אורתודנט מומחה שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אספנו לכם רשימה של אורתודנטים מומלצים לטיפול אינויזליין, שעל כולם רשומות חוות דעת של מטופלים קודמים (עם חיוכים לבנים וישרים להפליא).

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה אינויזליין?

אינויזליין היא שיטה מהירה ליישור שיניים בעזרת קשתיות שקופות המורכבות על השיניים ידנית. במקום להדביק סמכים ("קוביות") על השיניים, שיטת אינויזליין מאפשרת ליישר את השיניים בצורה פחות בולטת לעין ונוחה יותר. המטופל מקבל בתחילת הטיפול סט קשתיות מלא שהוא אחראי להרכיב לאורך שעות היממה, ועם התקדמות הטיפול הוא מחליף את הקשתיות עד הגעה למצב הסופי הרצוי.

כמה עולה אינויזליין?

אינויזליין עולה בדרך כלל 20,000-15,000 ₪ לטיפול מלא בשתי הלסתות, אבל זה יכול מאוד להשתנות בהתאם למורכבות הטיפול הדרוש. לדוגמה, מחיר אינויזליין בטיפול פשוט רק בלסת אחת יתחיל ב-8,000 ₪, והטיפול המסובך ביותר, בשתי לסתות, יכול לגרד מלמטה את ה-30,000 ₪.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק