מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
הגיע ממש מהר, אבחן את התקלה בזריזות, דאג לקנות מה שהיה צריך וחזר למחרת להשלים את העבודה. היה אחלה, נחמד ומקצועי.
היה ממש מצוין! המוצרים במקפיא של המקרר התחילו להפשיר ואף יותר מאוחר התחיל לצאת מים. התקשרנו לציון והוא הבין שכל המקרר תקין ולכן הניח שאם כל המערכות עובדות אז כנראה הכרטיס האלקטרוני פגום. לקח לבדיקה במעבדה ואכן הכרטיס היה פגום, החזיר מהר מאוד למרות שהמעבדה ברחובות ואנחנו ירושלמים כדי שלא ניתקע לפני החג ללא מקפיא.
מעולה! היה לעניין ואמר הכול מראש. עבד בצורה מועילה ומקצועית!
תיקון מקרר סמסונג עם מקפיא תחתון, כולל ניקוי מערכת ניקוז, הפשרת קרח בתא הקפאה, החלפת פיוז ומד טמפרטורה ותיקון כרטיס אלקטרוני.
היה בסדר גמור. ניסים התגלה כמקצועי ונחוש לפתור את התקלה. התקלה היתה לא פשוטה, ולמרות שלא הצליח לפתור ביום הראשון, ניסים חזר למחרת וסיים את התיקון. כמו כן בדק טלפונית לאחר כמה ימים שהכל עובד כשורה. אני ממליץ על ניסים!
שירות מצוין, מקצועי, אמין ומהיר. אדיב וגם הוגן. הוא עשה בדיקה ושלל תקלות יותר רציניות, פירק את המקפיא הפשיר את הקרח. מצא תקלה בכרטיס ועקף את התקלה. ידוע לי שהבעיה יכולה לחזור אבל הוא עשה עבודה מצוינת והמקרר עובד בינתיים.
תיקון כרטיס אלקטרוני, שנשרף, במקפיא והשקטת מקרר של חברת אמקור, שהרעיש.
התיקון לקח מעט זמן, אך לא ממש בגללו. הוא היה בסדר. אמין. נראה לי שהוגן במחיר... והעבודה שעשה הייתה טובה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
 
                                
                        