מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
השירות שלו היה מעולה. אדם מקצועי, נחמד ואני ממליץ עליו בחום.
הוא הגיע אלי. החליף חלק בפריזר, המקרר עבד יומיים ושוב פעם התקלקל. אז הזמנתי אותו שוב. הוא הגיע מהר מאוד. עבד על זה איזה שעה וחצי ולא ויתר עד שאיתר את התקלה. השירות שלו היה מצוין! הוא היה מאוד פייר בפעם השנייה שהגיע הוא לא גבה ממני שקל נוסף. אני יזמין אותו גם בפעם הבאה.
הוא היה מצוין! הוא הצליח לאתר ולתקן את התקלה בקלות, זה היה ממש מהיר ויעיל.
תיקון נזילה והחלפת טרמוסטט הפשרה במקרר של חברת תדיראן גלקסי.
העבודה הייתה נהדרת! אין לי מילה רעה להגיד. הוא היה הגון וישר. לגבי המחיר אני לא כל כך יודע לדרג אבל אני מאוד מרוצה ממנו!
ניסים הגיע אלי באותו היום שהתקשרתי, הגיע ממש מהר ועשה עבודה טובה! תיקן מההתחלה, ביסודיות, ועד עכשיו המקרר עובד. הוא היה נחמד, פתר את הבעיה, היה בסדר גמור! יפה שהוא בא ביום שישי בצהריים, תוך שעתיים שלוש, בהתראה קצרה כזאת. המחיר היה קצת יקר, יכול להיות שזה המחיר המקובל, עבור עבודה שלקחה זמן. אולי היה עדיף להחליף את המקרר במחיר הזה, אבל זו לא הייתה אופציה קיימת באותו הזמן. ניסים נתן לי את האופציה לעשות תיקון זול יותר, אמר שתיקון זול יהיה זמני וללא אחריות, ואני העדפתי לשלם עבור התיקון הקבוע, להמשיך להשתמש במקרר ולקבל אחריות.
תיקון מקרר של חברת גלקסי.
היה מעולה! הוא אמין! הוא הראה נכונות לבוא בשישי אחרי הצהריים! הוא מקצועי מאוד! אני מרוצה מאוד!
הוא היה מצוין! הוא הגיע ממש מהר ופתר את הבעיה צ'יק צ'ק :)
ניסיון תיקון בעיית נזילה במקרר גלקסי- החלפת אגנית מים.
הוא הגיע פעם אחת, החליף את האגנית והבעיה עדיין לא נפתרה. התקשרתי אליו ואז הוא בא אבל לא הייתה חניה אז הוא הלך. אחרי זה שדיברנו שוב, הוא כבר אמר שהוא לא יגיע במיוחד, רק אם יהיה בסביבה ואני מאמין, שהוא כבר לא יגיע...
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
 
                                
                         
                                
                        