מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
היה תגובתי מאוד, הגיע מהר, לקח ישר את החלק למעבדה ופירפר כדי להחזיר את המכונה לפעילות לפני החג. לקח בהתחלה חלק אחד (כרטיס פיקוד) למעבדה, והבין שחלק אחר הוא הבעייתי (לוח תצוגה) והחליף אותו למשהו דומה מאוד
היה ממש אחלה! היות והמכונה חזרה לעבוד ביקש רק עבור הביקור.
היה בסדר גמור. ביום הראשון לירן ניסה לחסוך טרחה, זמן וכסף שלי ע"י בדיקות בסיסיות בהנחייתו. ביום השני אישתי בדקה וניסתה להפעיל את המכונה - לשווא. לירן הגיע בזמן. בדק, הפעיל והפלא: המכונה עבדה! לכל מקרה הוא החליף תקע חשמל של המכונה בת ה 12.
היה יוצא מן הכלל! ידע לאבחן את התקלה במקצועיות ונתן טיפים גם לגבי המייבש.
לירון היה מעולה! הוא הגיע מהר, אבחן את התקלה מיד, היה סבלני, הסביר מה הוא עושה, שאל אם זה בסדר וגבה מחיר הוגן. מומלץ בחום!
בחור אדיב מאוד והגון. לבסוף לא היה ניתן לתקן ולכן לקח רק על ביקור.
תיקון מכונת כביסה של חברת סמסונג אחרי שלא נדלקה, כולל החלפת רכיב.
הוא היה מעולה והמכונה עובדת עכשיו. אני מרוצה מאוד.
בחור זהב!, אני לא הצלחתי להפעיל את המכונה, הוא בדק אותה וזה חזר לעבוד. למרות שהוא פתר את הבעיה הוא לא הסכים לקחת תשלום ואני בטוחה שאם אצטרך טכנאי בהמשך אני אזמין אותו.
השירות היה מאתיים אחוז היה ממש מצויין. נתן מחיר מאוד סביר לדעתי והגיע מהר מאוד. הגיע פעמיים, לקח את הכרטיס מסך לתיקון והחזיר אותו מתוקן כבר למחרת. בחור ישר, היה מאוד מקצועי ומנוסה. ידע מה הבעיה כבר מהשיחה בטלפון.
תיקון של מכונת כביסה- היא לא נדלקה, התברר שהלוח האלקטרוני התקלקל והיה צריך להחליף אותו.
הוא היה נחחמד מאוד, אני מאוד מרוצה מהשירות שהוא נתן לי. הוא הגיע בזמן שקבענו ולא איחר. המחיר שלו היה סביר מאוד והגיוני. קבענו את המחיר מראש וזה מה שהוא לקח. הוא היה נראה מאוד מקצועי. הוא בא בפעם הראשונה ובדק את המכונה הוא ראה שהלוח האלקטרוני הלך. לא היה לו את החלק הזה באותו הזמן. זה היה יום שישי בצהריים, ביום ראשון דיברתי איתו והוא הגיע ביום שני וסידר את זה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.