מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
הוא המליץ לי לקנות מייבש חדש והיה על הכיפאק!
הוא לא הצליח לאתר את הבעיה ואמר להתקשר לחברה. הוא מצא רק חלק מהתקלה ואחר כך בחברה אמרו שיש עוד תקלה. הוא בסדר אבל הוא איחר בערך בשעה. הוא לקח רק דמי הגעת טכנאי.
איתור ואבחון תקלה במדיח מחברת בלומברג שכולל בדיקת כרטיס אלקטרוני במעבדה.
המדיח שלנו לא עבד והתקשרתי לנאור. הוא ישר נענה לקריאה והגיע. בדק את המדיח, לקח את הכרטיס האלקטרוני שלו למעבדה שלו, למחרת חזרת אלינו הביתה. הוא אבחן ואיתר את התקלה, היה הוגן ולא הסכים לקחת עלות על השירות כי אמר שהמדיח נהרס לחלוטין. באמת היה מקסים והוגן בקטע אחר. זה פשוט לא מובן מאליו.
מקצועי, אמין ואדיב. עבד ביעילות, זיהה את התקלה והמליץ לא לתקן עקב מחיר גבוה של הכרטיס.
הוא בסדר, אבל היה קצת חוסר תאום ציפיות ובסופו של דבר הוא לא הצליח לפתור לי את הבעיה.
בדיקת מכונת כביסה מחברת בלומברג בעקבות תקלה בכרטיס אלקטרוני.
אילן היה מקסים, מושלם, מקצועי וממש אחלה! לפני כל פעולה שעשה הוא עדכן אותי מה עושה ומה הוא בודק. אפילו ייעץ לי איזה מכונה חדשה לקנות כי עלות התיקון יקרה מרכישת מכונה חדשה.
היה שירות טוב ואיכותי. מכיוון שכרטיס חדש יקר מאוד הציע לקנות תנור חדש.
הוא הסביר שאין אפשרות לתקן את המכונה בסופו של דבר אבל הוא היה אחלה!
תיקון תקלת חשמל במכונת כביסה של חברת בוש שכלל בדיקת כרטיס אלקטרוני והחלפת גומייה.
בחור אמין.
המוניטין שלו מצדיק את עצמו. הייתי מאוד מרוצה, הוא אמנם לא תיקן את המכונה כי לא היה כל כך מה לתקן אבל הוא נתן הסברים לעניין וגבה עלות על בדיקה בלבד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.