מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
אני מאוד מאוד מרוצה ממנו, הוא נתן יחס מעולה ושירות טוב. הוא ביצע בדיקה למקרר ונתן לי להחליט האם לקנות חדש או לתקן, אומנם בחרתי לקנות חדש אז למעט הבדיקה וטיפול זמני לא בוצעה החלפת חלק אבל הוא נתן לי עצה בנוגע למקרר כיצד לתחזק אותו עד שאקנה מקרר חדש, הוא ממש אמין וישר ואני ממליץ עליו בחום!
השירות של שמעון היה מצוין! הגיע מהר וישר אבחן את הבעיה. בחרתי שלא לתקן כי לא השתלם.
היה לי בעיה במאוורר של מקרר מחברת סמסונג, הוא זיהה את התקלה והפנה אתי ליבואן. היה נחמד מאד, השתדל מאד לעזור לי,הייתי ממש מרוצה ממנו ואני ממליץ (אך לא לטיפול במקרר סמסונג).
היה מקסים. הוא הגיע מהר יחסית, היה נחמד, ניסה לעזור כמה שיותר, הוא אבחן תקלה במדחס וניסה לעזור לנו למצוא מישהו שיתקן את זה.
היה בסדר. מקצועי, נחמד מאוד והגיע באותו יום שדיברנו. אחרי שמצא את הבעיה המליץ לנו להזמין טכנאי מטעם החברה עצמה ולכן לקח תשלום עבור ביקור בלבד.
הוא הגיע באותו יום, עבד שלוש שעות, איבחן את התקלה רק שלא היה לו חלק חילוף בשביל להחליף. הוא ציין את מחיר ההחלפה ואמר לי שיעלה לי פחות אם אעשה זאת מול סמסונג. לאחר ביקור הטכנאי של סמסונג התברר גם שהדיאגנוזה של אלון הייתה מדויקת. לכן אני יכולה לתת לו ציון גבוה מאוד על מקצועיות ויושר.
הוא היה טוב! הוא נתן שירות מצויין. הוא הגיע בזמן. לצערי ההחלטה שלו היתה לא נעימה - המקרר לפי האבחנה שלו שבק חיים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.