מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
הכל היה בסדר גמור!
הוא היה מצוין.
נתן שרות מצוין, מהיר ואדיב. עשה עבודה מקצועית, נקייה ומסודרת, הכל נראה אסתטי ויפה. השתמש בחומרים איכותיים והמחיר אחלה, נוח והוגן. אני ממליץ עליו מאוד.
ישראל הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה משביעת רצון לגמרי, הכל היה בסדר גמור והמחיר היה אחלה, סך הכל היינו מרוצים.
הוא היה מצוין. קבעתי איתו למדידות והוא הגיע בזמן, עבד באופן מסודר ושקט ככה שלא הפריע למי שהיה בבית. עמד בזמן האספקה שקבענו ואפילו הקדים אותו. הוא ביצע עבודה מהירה מאוד ואיכותית מאוד, הציע מחיר הוגן לחלוטין והכי זול שמצאתי. ממליץ בחום, הלוואי וכל אנשי המקצוע היו כמוהו.
הוא היה ממש בסדר. הוא הגיע בזמן וגבה מחיר סביר. הוא עשה עבודה מקצועית והיה נחמד.
פירוק חלון עץ, והתקנת חלון אלומיניום ותריס שלבים ידני שכלל סגירת גבס.
היה בסדר גמור. הוא מקצוען ועשה עבודה טובה.
הוא היה מדהים.
אחלק את המשוב לכמה נושאים. 1. איכות המוצר – סה"כ המוצר טוב ואיכותי למעט שני תריסים בחדרי הילדים שרועשים מאוד בפתיחה וסגירה. בעיה נוספת היא שביקשתי שהחלונות יהיו בחלק החיצוני של משטח השיש ולא בחלק הפנימי וקיבלתי את זה רק בחלק מהחלונות וגם אז לא בצורה מליאה, חבל. 2. לוחות זמנים וניהול הפרויקט – כאן היתה בעיה רצינית לדעתי. אנחנו היינו לחוצים מאוד להכנס לדירה משום שהיינו צריכים לפנות את הדירה השכורה לפני שנכנסים לדירה שלנו. כידוע לא ניתן להכנס לדירה בלי חלונות ותריסים. בסופו של דבר ביום האחרון דוד הרכיב את התריסים האחרונים (עדיין לא את כל החלונות). במקום לקבל את הדירה שבועיים לפני הפינוי ולעבור בנחת היינו צריכים לעבור באטרף ביום האחרון כשאני בבעיה עם צביעה של הדירה השכורה עם פינויה ואפילו ההובלה תואמה לערב כדי שתסתיים ההתקנה עד כדי כך זה היה ברגע האחרון וגם אז מדובר על התקנת תריסים ועדיין לא סיום החלונות. במהלך התקופה היינו בלחץ רציני האם נוכל לעבור בזמן או לא. מבחינת דודו היה נראה שזה לא נוגע אליו. זו בעיה שלי, כשהוא יקבל את החומר מקליל אז הוא יכין אותו וכשהוא יסיים את העבודה אז הוא יסיים, יתאים טוב, לא יתאים בעיה שלי. נציין גם שהוא התעכב עם ביצוע ההזמנה בהתחלה מול קליל גם אחרי שהעברתי את כל הפרטים סתם בלי סיבה ומרח את הזמן. אם לא הייתי עולה על זה במקרה וגורם לו להזמין כבר כנראה שלא היה לי לאן לעבור ביום הפינוי. אני הייתי צריך לברר מול שירות הלקוחות של קליל כיצד לאתר את ההזמנה וכיצד לזרז את ההכנה מצידם, מסתבר שיש אפשרות כזו בתוספת תשלום ועדיין דודו יכול היה לסיים בזמן אלא שגם אחרי שהוא קיבל מקליל את הפרופילים הצבועים עבר שבוע ועוד שבוע ועוד שבוע ועדיין לא הכל מוכן. הדבר יצר קשיים גדולים עבורנו, למען האמת זה יצר מעבר דירה שהיה סיוט רציני. מעבר לכך נראה שמבחינתו אין בכלל כזה דבר לוחות זמנים והוא לא מבין מה אני רוצה, הרגשתי שהוא לא לקח בשום שלב אחריות על העיכוב, כלום. כשזה יהיה מוכן זה יהיה מוכן וזה מה יש. גם מבחינת תיאום מול הקבלן היתה בעיה. כך למשל אני קורא לו להתקין את הארגז Openart כי הקבלן רוצה לצבוע את הקיר ואז יצבע גם את הארגז (אגב זה היה אמור להיות בתיאום שלו מול הקבלן בלי התערבות שלי) ואז הוא רק מגיע לקחת מידות לארגז שיגיע בעוד עשרה ימים כששבועיים קודם הוא כבר אמר לי שלקח מידות. עם מיליון דברים על הראש אני מוצא את עצמי צריך לנהל גם את זה. בקצור, בכל מה שקשור לניהול פרויקט בניה זה לא עבד טוב בכלל לדעתי. 3. יחס. דודו יודע להיות נחמד מאוד אבל להרגשתי גם מאוד לא נחמד. רוב הזמן הוא היה בסדר אבל היו מספר שיחות טלפון שבעיניי היו צורמות ולא נעימות. 4. מבחינת מחיר הוא נמצא ברף העליון לתחושתי, למען האמת הייתי מצפה לרמה הרבה יותר גבוהה של ניהול פרויקט ויחס בטווח המחירים הזה.
עבודות אלומיניום שכללו אספקה והתקנה של חלונות ותריסי גלילה ידניים וחשמליים.
אחמד היה בסדר גמור, הוא מותק, הוא עונה לטלפונים, עומד בזמנים ומעדכן מראש אם יש עיכוב. הוא מתייחס יפה ללקוחות שלו ומספק סחורה טובה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.