מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
אבחון תקלה בכרטיס אלקטרוני במייבש כביסה מחברת בלומברג.
היה מצוין, הוא ממש אדם אמין וזמין שהגיע בזמן עוד באותו היום, אבחן את הבעיה וידע להמליץ לי מה הכי טוב לעשות איתה. הוא אדיב ומסודר מאוד ואני ממליצה!
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה. לצערי התיקון לא התאפשר וחיים המליץ שלא להשקיע בכרטיס חדש על אף שהיה מרוויח יותר כסף אם היה מתקין. איש ישר והגון.
אבחון תקלה בכרטיס אלקטרוני ובגומיות במכונת כביסה מחברת AEG.
הוא היה מאוד מקצועי, התרשמנו ממנו מאוד. עלה מיד על התקלה והיה הוגן כי אמר לנו את המחיר כדי שנשקול אם אנחנו מעדיפים כבר לקנות מכונה חדשה. למרות שהשקיע כחצי שעה על בדיקת המכונה הוא ביקש רק את הסכום של הביקור שסוכם מראש.
השירות היה בסדר גמור, הוא ראה שהתקלה היא במוח של המכונה ולכן המליץ לנו שלא לתקן אותה. הוא היה הגון מאוד ואפילו לא רצה לקבל תשלום על שירותיו, בסוף אנחנו התעקשנו לשלם לו.
אבחון תקלה בכרטיס אלקטרוני במדיח כלים בן 15 שנה, חברת בוש.
הוא היה מצוין. הייתי מאוד מרוצה; מהתקשרות בנינו, הוא מיד הגיב, ענה והגיע מהר כמו שאמר. הוא נתן לי התרעה כשהתקרב. והייתי מרוצה גם מהעבודה שלו. הוא אמר לי שהוא יכול לתקן, אבל העלות יקרה והוא ממליץ לקנות חדש.
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מאוד נחמד ונתן אבחנה מקצועית. בסופו של דבר בחרנו לא לתקן את התקלה מכיוון שזה לא יצא משתלם.
איבחון תקלה בכרטיס אלקטרוני במכונת כביסה מחברת מילה.
היה בסדר גמור, אני בכללי מרוצה.
איתור ואבחון תקלה במדיח מחברת בלומברג שכולל בדיקת כרטיס אלקטרוני במעבדה.
המדיח שלנו לא עבד והתקשרתי לנאור. הוא ישר נענה לקריאה והגיע. בדק את המדיח, לקח את הכרטיס האלקטרוני שלו למעבדה שלו, למחרת חזרת אלינו הביתה. הוא אבחן ואיתר את התקלה, היה הוגן ולא הסכים לקחת עלות על השירות כי אמר שהמדיח נהרס לחלוטין. באמת היה מקסים והוגן בקטע אחר. זה פשוט לא מובן מאליו.
יואל הגיע תוך זמן קצר מהרגע שפניתי אליו, אבחן את התקלה ולקח את הכרטיס האלקטרוני לתיקון. תוך יומיים הוא החזיר אותו מתוקן. אחלה שירות.
אבחון תקלה בתרמוסטט של תנור אפייה, הכולל תקשורת בטלפון ובתמונות, הנחיות לחיבור וניתוק חיבורים והמלצה להחלפת כרטיס אלקטרוני.
הוא עזר לי בצורה ממש מקצועית, ענה בממש רצון טוב, עזר לי דרך הטלפון ותמונות, ידע לאתר את הבעיה וחסך לי עלות ביקור! התרשמתי ממש לטובה, הוא בן אדם אמין, בסוף תמיד יש פחד בדברים האלה, כשלא מכירים את בעלי המקצוע אבל איתו הרגשתי שהוא ממש עושה את העבודה מכל הלב. שמרתי את הטלפון שלו ולהבא לא אהסס לפנות אליו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.