מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
בן אדם מקצועי, נעים, אמין, נותן שירות טוב. המחיר שלו היה קצת גבוה מידי לדעתי.
עמנואל בא מהר, זיהה את התקלה והסביר מה צריך לעשות. זה תריס גדול וכבד והוא עבד בזהירות, פירק שלב שבור ותלה את התריס מחדש. בסוף גם ניקה אחריו. מקצוען אמיתי!
אמין, הגיע בזמן, ישר ונחמד. היה על הכיפאק!
פירוק והרכבה של תריס חשמלי גדול שנפל ותיקון בעיה בחבל בתריס רגיל.
הוא היה אחלה! הוא היה מאוד נחמד, הוא בדק את כל הדברים ועשה אקסטרה ממה שהיה צריך. הוא בן אדם ממש נחמד וזה מאוד חשוב! הוא היה רציני מאוד, התקשר וקבע זמן. הוא אמר מחיר בטלפון והוא ראה שזה יוצא פחות אז הוא ביקש פחות. הוא היה מאוד הגון!
הוא היה בסדר גמור. עבד יסודי ובדק למה זה קרה. השקיע ממש בעבודה שלו. היה הוגן מאד.
הוא נתן שירות מעולה במחיר טוב, היה אחלה.
אמיר המקסים היה מצויין. זמינות גבוהה, מחיר סביר, אדיב ומקצועי. מדרגת 10 בכל הפרמטרים. מאוד מרוצה מהטיפול.
תיקון תריס חשמלי שנפל בצד אחד וחוות דעת על בעיה בתריס חשמלי גדול בסלון.
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.