מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 24 חוות דעת רלוונטיות
בעל העסק הדריך אותי דרך הטלפון לתקון מכונת כביסה שהייתה בה הצפה והסביר לי שצריך להטות אותה 45 מעלות אחורה כדי שהמצוף יעלה חזרה וזה פתר את הבעיה לחלוטין.
שירות טוב מאוד!
תיקון של מכונת כביסה מילר שכלל החלפת גוף חימום.
היה מצויין! הוא היה מאוד נחמד וסבלני. היה זמין לשאלות וגמיש מבחינת שעה שתהיה לי נוחה. התיקון היה דורש החלפת גוף חימום. לא היה את החלק זמין באותו הרגע, אז קובי בדק מלאי וקנה יום למחרת ובא לסיים את העבודה.
שירות מעולה. בעל מקצוע מקסים, מקצועי, זריז, עמד בזמנים, אדיב ומדויק.
תיקון של מכונת כביסה- מילר. חיבור של הצינורות מחדש.
הוא נתן שירות מאוד אדיב והיה מאוד נחמד. הוא נתן טווח של זמן והגיע אחרי הזמן הזה. חוץ מזה הוא ביקש מחיר סביר עבור העבודה, מחיר של ביקור. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית ובסה"כ היה בסדר גמור.
החלפת בולמים למכונת כביסה של חברת מילר ותיקון חיישנים במזגן רגיל 2.5 כ"ס של חברת אלקטרה.
הוא עבד נקי ומהיר. הוא ממש היה נהדר. הייתי מרוצה מהזמינות, מהאדיבות, מהשירות ומהמקצועיות שלו.
אני מאוד מאוד מרוצה. הוא מקצועי. הייתי ממש בדרך לקנות מכונת כביסה חדשה אבל הוא הגיע וטיפל בבעיה. זה נפלא.
הוא בא פעם אחת הצליח לסדר שתעבוד לעוד כמה כביסות ואז שוב המכונה התקלקלה ובפעם השנייה שהגיע כבר לא הצליח לתקן. הוא היה סה"כ בסדר גמור, אדיב, מקצועי,עמד בזמנים, אפילו הציע להחזיר חלק מהכסף.
הוא בחור מצוין! ממש על כיפאק.
אני רוצה לשנות את חוות דעתי. הרגשתי שהוא פשוט סחט אותי. הוא כביכול תיקן את התקלה - נזילת מים, ופתאום זה חזר ממש מאותו המקום. התקשרנו אליו - אז קודם הוא אמר שהוא חולה ואח"כ אמר שאין אחריות. עוד לא עברו חודשיים מהתיקון והתקלה חזרה! הוא אמר שהוא שוב ייקח כסף על ביקור. הוא לא נותן אחריות על העבודה וזה לא שירות. כל אחד נותן 3 חודשי אחריות על תקלה חוזרת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.