מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 53 חוות דעת רלוונטיות
יוחנן היה מצוין, הוא מאוד נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה!
תיקון מדחסים ובעיות עיבוי והקפאה בארבעה מקררים תעשייתיים.
הוא מאוד ישר, מקצועי, מגיע ועושה את העבודה שלו ואני מאוד מבסוט ממנו!
היו לי בעיות בשני מקררים תעשייתיים. אלי הגיע, הסביר הכל באדיבות רבה, פתח סתימות וניקה את הרדיאטורים בזריזות ובמקצועיות, ונתן המלצות לעתיד. המקררים עובדים עכשיו נהדר.
החוייה שלי הייתה לא כ״כ מוצלחת. נראה שיש תקלות שהוא יודע לפתור ותקלות שהוא לא יודע לפתור - התרשמתי שאין לו ראייה כוללת של המערכת אלא נקודתית מאוד. גם העמידה בלוחות זמנים בעייתית. פניתי אליו כי המקרר שלי הפסיק לקרר. אלי קבע איתי לשעה תשע בבוקר אבל הגיע ב-10:30. הוא איתר דליפת גז בחיבור עם הרדיאטור, החליף את הרדיאטור ומילא גז חדש. המקרר חזר לקרר, והעברתי לו תשלום באותו יום (המחיר נראה סביר ביחס לתיקון). למחרת (יום חמישי) המקרר התחיל לקצר (הפיל את הפחת הראשי). לבעיה הזו אלי כבר לא שש להגיע. בסוף קבע איתי ביום ראשון בסביבות 13:00. חזרתי במיוחד הביתה מהעבודה, ומשלא הגיע התקשרתי אליו ברבע לשתיים והוא אמר שהוא כבר יוצא אליי. בשתיים וחצי התקשרתי אליו והבנתי שהוא עדיין לא יצא. התעמתתי איתו והוא היה חסר סבלנות ולא נעים אבל הגיע בשלוש. הוא אמר שהוא לא מטפל בבעיות שקשורות לחשמל ולניקוז של המקרר, אבל הסתכל בבעיה ועשה משהו שכנראה פתר אותה ולפחות לא גבה תשלום. בהמשך השבוע הטמפרטורה במקרר שוב עלתה. כתבתי לו והוא לא חזר אליי.
היה ממש טוב, ברכות לאליהו על העבודה הטובה. היה אדיב, כנה, תיקשר בצורה טובה ונתן לנו הסבר מפורט על העבודה שביצע. מילא גז, ניקה את המקררים ועכשיו הם עובדים בצורה מצויינת.
הוא היה מעולה. לא דיבר יותר מדי. היה מהיר והיה אחלה.
בחור טוב, הוא עזר לנו.
היה בסדר! הוא ענה והגיע די מהר, אך המחיר היה קצת יקר לדעתי.
אשר מאוד מקצועי והשירות שלו מצוין, אבל המחיר שלו קצת יקר לדעתי ויש לו בעיית זמנים וזמינות קשה, פעם אחת קבענו והוא פשוט לא הגיע, פעם אחרת איחר ממש, הוא גם לא כל כך עונה לטלפונים. נעזרתי בשירות שלו כבר כמה פעמים ותמיד עשה עבודה טובה אבל הפעם הנזילה חזרה, ניסיתי להשיג אותו והטלפון שלו סגור.
אשר לא יכל להגיע אז הוא הפנה אותי למישהו אחר, דיברתי איתו וסגרנו בטלפון מחיר מסוים לביקור, זה היה אירוע חירום והם הצליחו להגיע רק יום אחרי. הגיעו שני חבר'ה ונתנו לי מחיר חדש שהיה כפול מהמחיר של הביקור. הם היו אצלי שעה והרגשתי שהם היו לא אמינים. בסוף הם באמת תיקנו את המקרר, אבל בסיום העבודה הם גבו ממני מחיר שהיה מופקע לגמרי לדעתי, בערך כפול 3 מהמחיר השני שהם נתנו לי, הרגשתי שהם הבינו שאני בלחץ מהתקלה של המקרר ושחשוב לי שהוא יתוקן כמה שיותר מהר והם ניצלו את זה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.