מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 31 חוות דעת רלוונטיות
שחר זיהה ישר שמדובר בבעיה בכרטיס, היה שקוף עם המחיר מראש. ניסה לתקן את המכונה במקום, כשזה לא עבד - הוציא את הכרטיס ולקח לתיקון. הגיע יום למחרת עם הכרטיס מתוקן. דאג לספק מידע על התיקון תוך כדיי ולענות על שאלות ביעילות וסבלנות. היה שירות מהיר, אדיב ומקצועי!
תיקון מייבש כביסה מחברת בוש, כולל החלפת כרטיס פיקוד דיגיטלי.
בן אדם עשר מתוך עשר! הוא היה גמיש בשעות, תיקן את התקלה והסביר. יש לו סבלנות, הוא מיומן, מקצועי ואדיב. שלח למעבדה את הכרטיס ולגבי המחיר, הוא לא לקח לי שקל יותר למרות שבסוף היה צריך לחזור שלוש פעמים עד שהצליח לתקן את התקלה.
היה ממש מעולה! גם מבחינת השירות וגם המקצועיות. הוא היה סבלני, עבד לאט, מסודר ויפה. המחיר היה אחלה לדעתי והוא באמת ממש מצוין, אמליץ עליו לאחרים.
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
היה בסדר גמור! הוא מקצועי, אמין, בא בזמן ומה שאמר וסוכם זה מה שהיה.
תיקון מייבש כביסה של חברת BOSCH שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
הוא היה אחלה ואפשר לתת לו 10 בהכול!
השירות היה מצוין. אבטם אבחן שהבעיה בכרטיס האלקטרוני (כפי שגם הערכתי מהשגיאה שהתקבלה במייבש), לקח הוציא את הכרטיס ולקח לתיקון במעבדה. חזר כעבור מספר ימים והמייבש חזר לעבוד. אמר שהשירות יעלה מחיר מסוים, בפועל לקח פחות.
הוא היה אדיב, נחמד, נראה מקצועי ועשה את מלאכתו בסדר גמור.
היה בסדר גמור, הוא וידא שהבעיה הייתה בכרטיס, פירק ושלח אותו לתיקון במעבדה, עמד במילה שלו, הבטיח לי שלמחרת זה יהיה מוכן ועשה מאמצים להקדים, ביום למחרת הוא בא והתקין לי בחזרה. בנוסף, הוא הוריד לי במחיר.
אביב הגיע בזמן, הוא היה מעולה, מקצועי ומהיר. הוא עשה את העבודה כמו שצריך והכל היה בסדר!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.