מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה על הכיפאק, בסדר גמור. הוא היה בתקשורת טובה מבחינת התיאום למתי הוא מגיע ועמד במה שסיכם. הוא התנהל בצורה מאוד מאוזנת, פיירית והכל עשר!
שחר היה בסדר, הוא בא ואמר מראש שיש רק 50% סיכוי לתקן את הכרטיס, ושאם לא יצליח לתקן הוא ייקח תשלום רק עבור הביקור. היו קצת עיכובים עד שחזר אליי עם תשובה מהמעבדה לגבי הכרטיס, אבל הוא היה ממש אחלה ועבד בסדר גמור.
יואל בחור ממש מקסים! הוא עשה עבודה מצוינת, והגיע אלינו מאוחר אחרי החג להחזיר את הכרטיס כדי שתהיה לנו מכונה עובדת. הוא היה ממש אחלה, הכל 10!
היה בסדר גמור.
היה מעולה. הוא בעל מקצוע מקסים ונותן שירות מקצועי ומצוין!
תיקון כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה מחברת Samsung.
הוא הגיע מהר, היה מנומס, אדיב ומקצועי. אם אצטרך שוב אעזר רק בו, אפשר להגיד עליו רק דברים טובים ואני מרוצה ממנו מאוד!
הוא היה מצוין ואני מרוצה ממנו מאוד!
היה עשר!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.