כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אנדריי, בעל עסק לניקיון ופוליש, מספר: "חשוב לי להקפיד על ניקיון יסודי, תמיד אשמח להעניק שירות".
תחומי התמחות
:: פוליש ווקס, קריסטל
:: ניקוי חלונות פוליש קריסטל וקס סילר
:: ניקיון יסודי של בתים ווילות - רגיל ואחרי שיפוץ
:: ניקיון יסודי של משרדים אחרי שיפוץ - חד פעמי
:: ניקוי בתים פרטי - ניקיון יסודי חד פעמי
:: ניקוי שטיחים ניקיון בתים פרטי גם משרדים אחרי השיפוץ
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.