כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מאור הוא טכנאי מוצרי חשמל בעל עסק עצמאי. הוא מספר: "צברתי את הניסיון שלי באמצעות עבודה בחברת סטרטאפ אמריקאית. בהמשך התלוויתי למנטורים ובעלי מקצוע נוספים בתור שכיר, עד שיצאתי לדרך בתור עצמאי". מאור מוסיף: "המטרה שלי היא לתת שירות טוב והגון, והערכים שמובילים אותי הם יושרה ומקצועיות".
תחומי התמחות
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשים
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון תנורים
הכשרה
קורס טכנאים בחברת Nana בסן פרנסיסקו , ארה״ב קורס טכנאי מוצרי חשמל במכללת המנהל טכני.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.