כשמסדרת בתים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של סידור בתים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עדי מספרת על עצמה ועל העסק: "אני מאמינה שלכל בית סיפור משלו. עבורי סדר ואסתטיקה הם דרך חיים ושילוב בין השניים מביא להרמוניה אנרגיה טובה וסדר פנימי:) אשמח לתת שירות בסידור הבית, מעברי דירה - אריזה, פריקה, סידור ופגישות יעוץ.
בתהליך סידור הבית נבנה תשתית סדר שמתאימה לצרכים וההרגלים שלכם, כך שבכל סוף יום תוכלו להחזיר את הבית בזמן קצר להיות מסודר ונעים. כשהבית מסודר הלב נפתח, אנו יודעים בדיוק מה יש לנו ומה חסר, צורכים בצורה נבונה יותר, מייצרים פחות זבל לכדור הארץ ומוציאים הרבה פחות כסף".
תחומי התמחות
:: סידור בתים
:: מעברי דירה - מיון
:: אריזה
:: פריקה וסידור
:: הום סטיילינג ועיצוב הקיים
שאלות ותשובות עם עדי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.