היה מעולה, הוא פתר את הבעיה והכל מצוין, עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז חנית, תל אביב.
משוב: 01/07/2021
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן 3 כ"ס של חברת אייר.
חוות דעת:
הוא היה בן אדם ישר והוא עשה את העבודה סך הכל. בשני מזגנים תקולים נוספים הוא ניסה לעשות תיקון, לא הצליח, אחרי הנסיון שלו המזגן שהרעיש אפילו הרעיש יותר, אבל הוא היה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ל. תל אביב.
משוב: 24/12/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקינות חשמל של המזגן ותיקונו .
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד מאוד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל ר. תל אביב.
משוב: 04/12/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי מושקוביץ, תל אביב.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי 5 כוח סוס של תדיראן.
חוות דעת:
שירות נהדר, מקצועי ואמין. הגיע לתקן את המזגן ואמר שלא לוקח תשלום בשלב זה עד שיראה אם תוך כמה ימים הנזילה באמת סודרה. לצערי הנזילה המשיכה, הוא הגיע שוב ותיקן בפעם השנייה ועדיין לא היה מוכן לקחת תשלום עד שווידא שהכל תקין. הנזילה פסקה ולא חזרה ורק אז גבה את התשלום כפי שקבענו מראש, אני מאוד מרוצה וממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי דורון, תל אביב.
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן בעל 3 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי והיה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל בלוג, תל אביב.
משוב: 28/04/2019
חוות דעת:
היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל א. תל אביב.
אשרור: 25/07/2017
משוב: 23/06/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רצפתי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, היה נחמד, זמין ,סידר את הבעיה ואפילו נתן טיפים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נינה איזקוב, תל אביב.
אשרור: 29/03/2016
משוב: 11/01/2016
חוות דעת:
היה מאוד זריז, וכן הסביר כל דבר ומה עלול להיות הסיבוך. היה מאוד רגוע ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 455 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינוורטר
אודות
כבר מילדות שמוליק אהב לתקן דברים ולעסוק במערכת החשמל, ככה שפנייה לבית ספר מקצועי בתחום הייתה צעד מובן מאליו. גם היום, עשרות שנים אחרי, הוא לא מתחרט על המהלך: "אני מאוד אוהב את כל ההתעסקות הטכנית כמו גם להיות כל הזמן בתנועה, לפגוש אנשים ומקומות חדשים – יש המון הפתעות ואין שגרה" הוא מספר.
לא רק את תחום החשמל שמוליק אוהב, גם תחום שהוא בניגוד מוחלט אליו – מים וכל מה הקשור אליהם: טיולים למקורות מים, שחייה, דייג וכדומה. אנחנו אומרים, תיזהר לא לשלב בין שתי האהבות
סיפור משעשע שזכור לשמוליק במיוחד היה כשהגיע לעשות עבודת חשמל אצל אישיות בכירה ומאובטחת. כחלק מהעבודה הושמעה האזעקה של הבית ומיד הוא מצא את עצמו מוקף באנשי ביטחון – לקח לו כמה דקות טובות להסביר שמדובר באזעקת שווא, לאחר מכן אנשי הביטחון התרצו ונתנו לו לשוב לעבודתו.
שמוליק הוא הבעלים של העסק שלו – עוסק בתחום החשמל משנת 1985 ולתחום מיזוג האוויר נכנס בשנת 2000. הוא בוגר בית ספר מקצועי גם בחשמל (בעל תעודת חשמלאי מוסמך) וגם במיזוג אוויר (בעל דיפלומה במיזוג אוויר).
תחומי התמחות: :: תיקוני חשמל שונים :: החלפת ארון חשמל :: התקנת גופי תאורה :: הכנה לביקורת חברת חשמל :: תיקוני מזגנים
מה שמייחד את עבודתו של שמוליק זה הידע והניסיון שצבר במהלך השנים בתחום החשמל, ידע שמאוד שימושי לא רק בעבודות חשמל אל גם בתיקון מזגנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.