ניר היה בסדר גמור. הוא בחור מאוד אדיב, ההתנהלות שלו בסדר גמור. הוא מנומס, מדייק בזמנים והיה מאוד נוח ונעים לעבוד איתו. העבודה לקחה המון זמן אבל היא הייתה מאוד מסובכת וכל פעם היה צריך לחכות לגשם. אני בסך הכל מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראלה דגן, מודיעין.
אשרור: 15/08/2017
משוב: 15/12/2016
תיאור השירות:
פירוק מאווררים מגג רעפים והתקנת רעפים במקום.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה נחמד, הגיע בזמן, היה זמין וניראה שעשה עבודה טובה בסך הכל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. ר. מודיעין.
משוב: 20/03/2014
תיאור השירות:
תיקון גג רעפים.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו!! הוא מקצועי, נתן יחס טוב, הסביר את הבעיה, האווירה הייתה נעימה, המחיר שלקח סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשגגן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גגות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.