דור הגיע תוך זמן קצר מרגע שיצרתי איתו קשר. הוא שיחרר שלוש סתימות ותיקן דליפה קטנה שהצריכה החלפת גומיה. הוא שפע רצון טוב, עבד בצורה נקיה ובמסירות. עשה עבודה מקצועית ובנוסף חייב אותי רק במחיר של ביקור. סמכתי עליו ואתקשר אליו אם אצטרך לתיקונים שונים.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
בוגר קורס הכרה וביצוע מערכות אינסטלציה במכללת רופין
אודות
דור הוא בעל עסק בתחום האינסטלציה. הוא מספר על עצמו כך: "הגעתי לתחום אחרי כמה שנים טובות של ״חיפוש עצמי״ לא קל, התלבטתי הרבה במה לעסוק, רציתי מקצוע שיספק אותי וייתן לי הרגשה טובה וערך מוסף, לא רק לחשוב על השכר. לשמחתי, הגעתי לתחום האינסטלציה. בעיקר בזכות החוש הטכני שלי והאהבה שלי לאנשים. אני טוב מאוד עם אנשים ודואג לתת ולתקן להם גם דברים שלא קשורים לאינסטלציה. חשוב לי שהלקוח יבין מה בדיוק קורה אצלו בבית בלי דאגות ושהביקור שלי יהיה חוויה חברית ונעימה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.