ייעוץ והגשת דו"ח מס שנתי לזוג שכירים עם דירות יחידות.
חוות דעת:
תענוג. כפיר סבלן ומכיר את כל האפשרויות והפרטים, ידע להמליץ ולהסביר לנו על מסלולי מיסוי שלא הכרנו וחסכו לנו המון כסף ודאגה. ללא ספק אדם מקצועי וישר, התמחור הוגן וכל החוויה נהדרת. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון לוי, מגדל העמק.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לפתיחת עוסק פטור.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! היו לי שאלות לגבי ההבדלים בין שכיר לעסק, בנוסף רציתי לפתוח תיק עוסק פטור, הוא ענה לי על השאלות ואמר לי שדרכו זה יעלה כסף אבל אפשר לפתוח עצמאית באינטרנט ועשיתי את זה, הוא לא גבה תשלום על השיחה, היה ממש נחמד וסבלני לכל שאלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מזי דברת, רמת גן.
משוב: 30/12/2024
תיאור השירות:
ייעוץ לפתיחת עוסק זעיר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבי כהן, תל אביב.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 11/06/2023
תיאור השירות:
ייעוץ במילוי טופס למס הכנסה לשכירה.
חוות דעת:
כפיר היה מצוין, ביקשתי ממנו עזרה במילוי טופס למס הכנסה הוא נתן לי שתי אופציות: או שהוא ימלא עבורי או שאני אמלא בעצמי ואתייעץ איתו טלפונית, אני בחרתי למלא באופן עצמאי בעזרתו. הוא היה פנוי די מהר וענה לכל השאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דקלה קדרון, רמת גן.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לעוסק פטור.
חוות דעת:
היה מקסים! חיפשתי רואה חשבון לעוסק פטור. התקשרתי לכפיר, הוא נתן לי ייעוץ איך להתנהל עם העסק החדש. לבסוף אמר לי שאני אפילו לא צריכה להיעזר בו אלא הנחה אותי בדיוק מה לעשות. הוא היה אדיב ואינפורמטיבי. ממליצה בחום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שי הרשקו, תל אביב.
משוב: 23/07/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל. בעקבות פניה של מעסיק קודם בדרישה לתשלומים שאינו זכאי להם, פניתי לכפיר לקבלת עצה. כפיר חזר אליי מאוד מהר בעצמו ונתן לי מענה נהדר והרגיע אותי לגבי הסיטואציה. הוא עשה הכל בצורה נעימה ותוך הקשבה. בטוח שבפעם הבאה שאצטרך סיוע בתשלום - אצור עימו קשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אפרת גולדיאן, ראשון לציון.
משוב: 19/04/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור הסבר על עוסק פטור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה והסביר לי כיצד לעשות את הדברים בעצמי ובכך חסך לי עלות עבודה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
בועז פרץ, יהוד.
משוב: 07/12/2022
תיאור השירות:
ייעוץ לשכיר ועצמאי.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הוא מאוד אכפתי ויעיל. אבל הייתי מצפה שיהיו טבלאות ואקסלים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרורה בן, תל אביב.
משוב: 08/09/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לעזרה ברשות המיסים.
חוות דעת:
כפיר היה פשוט מדהים! הוא דיבר איתי בטלפון ואמר לי שאוכל לעשות את זה לבד בלי שאצטרך לקרוא לו. היה מאד נחמד ושירותי. הוא הדריך אותי בטלפון והיה מאד אדיב, סבלני ומקצועי. בעל מקצוע מעל המצופה, אני מאד מרוצה ממנו! רוצה להוסיף שאני עומדת מאחורי כל מלה שכתבתי.
והזמן שחלף רק חיזק את התרשמותי.
אני מרוצה מהזמינות ומהמענה המהיר. הוא עונה לעניין, הכל קל לשימוש ויש אפליקציה שאפשר להשתמש בה להעלאת מסמכים וצפייה בחשבוניות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרואה חשבון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ראיית חשבון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 31/12/2025
אודות
כפיר הוא רואה חשבון המתמחה במסים. "המשרד מספק שירותים דיגיטליים באמצעות אפליקציה ייעודית שפותחה למשרד" הוא מספר. " אני דוגל במתן שירות ללא פשרות ללקוח וזמין לכל שאלה והתייעצות בשוטף" מעיד כפיר, "הכי חשוב לי לשקף את הנתונים ללקוח אודות מצב העסק שלו ולסייע לו בכלים שעשויים לשפר לו את הרווחיות".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.